Hjelp!! Hva er best: AudioPro Black Diamond V.2, Yamaha NS-777 eller XTZ 99 W2MT??? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ns 555

Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Hørte på ns-555 for en stund siden og ble ganske overrasket over de faktisk. Syns de spillte meget fra. Nå skal det nevnes at de var koblet til en Cayin DP12EX som er et monster av en forsterker. Så den skal nok ha litt av æren for lyden. Men uansett. Utrolig mye lyd ut av så små høyttalere. NS-777 har jeg ikke hørt, såvitt sett dem en gang i oslo. Men kan tenke meg at de gir en enda fyldigere og rundere lyd.

Ellers ligger annbefalingen min på Black Diamond v2 eller Blue Diamond v2

ja, helt enig. De spiller faktisk ganske så bra..Ta dere en tur innom www.audioreview.com og søk på ns-555, les anmeldelsene.

De er kanskje litt "spisse" i diskant området, men med skikkelig utstyr (og en god cd spiller, ikke dvd spiller) og godt med innspillings tid, da blir dette bra!
    snakker her om egne erfaringer...dette er riktignok ns-555, og ikke ns-777. Eneste forskjellen på disse er bassene, hvor 777 har 2x8". Disse passer kanskje best til hjemmekino, mens 555 passer VELDIG godt til musikk.

Hørte på en jule cd her om dagen, (Opptak i kirke, med saksofon og orgel i spissen), jeg ble faktisk overasket hvor godt oppløst og flott det hele hørtes. De spilte på linje med høytalerne til pappa, som koster 10k, om ikke yamaha'ene spilte bedre..

Angående de andre. Audio pro kan jeg ikke si jeg var noe veldig overasket over, spilte greit og fint, men ikke noe mer. ikke så altfor bra bass heller. xtz har eg ikkje peiling på...

jeg personlig ville gått for yamaha'ene.. ingen grunn til å undervurdere disse...

Uansett, lykke til med valget!

MVH
    Claus

Newcomer ynroenn sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PSB stratus mini!

Min anbefaling: PSB stratus mini i pianolakk finish! Utrolig stilig finish, og spiller helt konge! Men med sine 9995,- er de kanskje utenfor budsjettet?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •