H/K og Infinity Beta

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

H/K og Infinity Beta

Jeg har søkt litt på Infinity Beta på forumet og ser at det ikke er så veldig mange som kommenterer disse her.

Så langt har jeg funnet ut av Infinity Beta passer bra til H/K, men lurer litt på erfaringer rundt hvordan høyttalerene låter til musikk/film.

Har tenkt på et oppsett med 1 par IB 40, 2 par IB 20 og IB C360, kanskje med en SVS sub i et 7.1 oppsett.

Grunnen til at jeg vurderer dette oppsettet er at jeg i siste DVD & Hjemmekino ser at Infinity Beta C360 kommer svært godt ut i testen av centere og center er jo den viktigeste høyttaleren i hjemmekino?

Noen som har, eller har hørt, Infinity Beta og som har meninger?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

infinity beta er BRA!! men med h/k tror jeg neppe de er så veldig god til musikk, men til kino, helt konge!! :D:D kanskje kjøpe en litt billigere h/k og heller kjøpe en brukt effektforsterker( kanskje med noen år på ryggen ), for de er litt tungdrevne(tror jeg), og ting låter alltid bedre med mer krefter=) ville faktisk kjøpt heller infinity beta 50 som fronter istedetfor, fordi er ganske så mye kraftigere!! ;) (spørs hvos stort rom), for de fyller rom ganske greit med lyd, og kanskje heller bruke 5.1 oppsett i starten og legge mer penger i resten av opplegget( reservert noen penger til effekt)

Men dette er bare mitt råd!! :D:D

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode råd det!

Jeg har tenkt på Infinity Beta 50 foran, men 40 matcher elementene til c360 og 20 bedre med sine 6,5"'ere. Selv er jeg ingen tilhenger av å spille voldsomt høyt, så dermed tror jeg 40 kanskje vil holde.

Når det er sagt er jeg nå mest opptatt av å finne ut mest mulig om alt mulig. Jeg og kona er på husjakt og vet enda ikke hva slag rom hjemmekinoen havner i. Når jeg vet det blir det lettere å finne riktig utstyr.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •