ARGON høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer hammon sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ARGON høytalere

http://www.hifiklubben.com/no/produk...re.htm?id=6499

noen som har erfaringer med disse høytalerne?

kan de være "bra nok" i et rom på 22 kvm.

Helle surroundpakken koster 8.300,- på hifiklubben.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du gidder å gjøre et søk får du opp flere tråder med brukererfaringer..

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skjønner ikke at du gidder å svare på innlegg du ikke vet svaret på!

Hvis du gidder å gjøre et slikt søk selv så ser du at faktisk ingen har lagt inn erfaringer på dette argon 6011 settet!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hammon

Hvis du gidder å gjøre et slikt søk selv så ser du at faktisk ingen har lagt inn erfaringer på dette argon 6011 settet!
    ARGON 6011

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    Klarte å finne den tråden jeg også, men den gir jo ikke svar på noe. Der er det tre andre som lurte på det samme som meg, men fortsatt ingen erfaringer...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

IKKE??

http://avforum.no/forum/h-yttalere/18301-hfk-med-superbillig-argon-5-kanaler-og-ren-finish.html

Jeg vet utmerket godt hvordan disse høyttalerne arter seg. Det er tydeligvis du som ikke har gjort et søk... Denne tråden får du ihvertfall opp med en gang om du gjør et søk på 'argon'.

Så ikke vær så eplekjekk neste gang.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    IKKE??

http://avforum.no/forum/h-yttalere/18301-hfk-med-superbillig-argon-5-kanaler-og-ren-finish.html

Jeg vet utmerket godt hvordan disse høyttalerne arter seg. Det er tydeligvis du som ikke har gjort et søk... Denne tråden får du ihvertfall opp med en gang om du gjør et søk på 'argon'.

Så ikke vær så eplekjekk neste gang.
    Nå var det vel ikke jeg som var eplekjekk i dette tilfellet. Det å være ny på forumet innebærer kanskje at man ikke er så jævlig flink til å finne gamle tråder. Lette selv, men fant ikke noe på akkurat denne 6011 modellen.

Da er det heller noe unødvendig av deg å svare med en "tøff-i-tryne-tone" at jeg må gidde å lete selv, når du faktisk kunne avsluttet det hele med en gang ved å skrive at du hadde testet og vurdert de høytalerne jeg spurte om...

Takk uansett

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var det vel ikke jeg som var eplekjekk i dette tilfellet. Det å være ny på forumet innebærer kanskje at man ikke er så jævlig flink til å finne gamle tråder. Lette selv, men fant ikke noe på akkurat denne 6011 modellen.

Da er det heller noe unødvendig av deg å svare med en "tøff-i-tryne-tone" at jeg må gidde å lete selv, når du faktisk kunne avsluttet det hele med en gang ved å skrive at du hadde testet og vurdert de høytalerne jeg spurte om...

Takk uansett
    Beklager hvis vi kom litt skjevt ut, det var ikke meningen. Og velkommen til forumet!

Jeg hadde akkurat lest gjennom en tråd på over 2000 innlegg selv for få bedre greie på et produkt. Derfor ble jeg litt ekstra oppgitt over at det tilsynelatende ikke går an å gjøre et søk også for andre for å få svar på sine spørsmål. For hvis du gjør et søk på 'argon' så FÅR du opp tråden jeg henviste til med brukererfaringer, i tillegg til et par andre. Da er det bedre å poste spørsmålet i en av trådene som allerede omhandler disse høyttalerne, så blir det lettere for andre å finne svar ved senere tilfeller.

Det jeg reagerte på var påstanden du kom med, som ikke bare var gal, men som du heller ikke hadde noen forutsetning for å vite svaret på.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Beklager hvis vi kom litt skjevt ut, det var ikke meningen. Og velkommen til forumet!

Jeg hadde akkurat lest gjennom en tråd på over 2000 innlegg selv for få bedre greie på et produkt. Derfor ble jeg litt ekstra oppgitt over at det tilsynelatende ikke går an å gjøre et søk også for andre for å få svar på sine spørsmål. For hvis du gjør et søk på 'argon' så FÅR du opp tråden jeg henviste til med brukererfaringer, i tillegg til et par andre. Da er det bedre å poste spørsmålet i en av trådene som allerede omhandler disse høyttalerne, så blir det lettere for andre å finne svar ved senere tilfeller.

Det jeg reagerte på var påstanden du kom med, som ikke bare var gal, men som du heller ikke hadde noen forutsetning for å vite svaret på.
    Så fint da... da er vi enig

Skal forøvrig ned på Hi-Fi klubben her i Trondheim og få en demo av disse høytalerne etter jobb...

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så fint da... da er vi enig

Skal forøvrig ned på Hi-Fi klubben her i Trondheim og få en demo av disse høytalerne etter jobb...
    Pass på at du poster erfaringene dine her da!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått demonstrert høytalerne, dog ikke hele hjemmekinopakken, men fronthøytalerne og subwooferen.

Må si jeg ble imponert over lyden, mtp pris og størrelse.

Subwooferen er et must, da lydbildet ble noe spinkelt uten denne koblet opp. Etter denne demonstrasjonen, ble jeg overbevist om at dette blir høytalerpakken for meg som er ute etter rimelige og pene høytalere som ikke tar opp all gulvplassen i stua.

Da mangler jeg bare philips forsterkeren DFR9000 før jeg har hjemmekinoen komplett...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått demonstrert høytalerne, dog ikke hele hjemmekinopakken, men fronthøytalerne og subwooferen.

Må si jeg ble imponert over lyden, mtp pris og størrelse.

Subwooferen er et must, da lydbildet ble noe spinkelt uten denne koblet opp. Etter denne demonstrasjonen, ble jeg overbevist om at dette blir høytalerpakken for meg som er ute etter rimelige og pene høytalere som ikke tar opp all gulvplassen i stua.

Da mangler jeg bare philips forsterkeren DFR9000 før jeg har hjemmekinoen komplett...
    Fint at det passet og du ble fornøyd! Gleder oss til bilder på minHjemmekino

Lignende tråder

1. Nye høytalere, prisklasse 3-4000.
    By andesam in forum Høyttalere
    Svar: 13
    Siste melding: 01-11-2005, 20:49
  2. Forslag til høytalere 10-14000
    By VidarF in forum Høyttalere
    Svar: 31
    Siste melding: 01-09-2005, 15:33
  3. Noen som har kunnskap om "In Wall" høytalere?
    By unIQue in forum Høyttalere
    Svar: 14
    Siste melding: 06-22-2004, 12:18
  4. Sony høytalere
    By mares in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 14
    Siste melding: 02-17-2004, 13:59
  5. Trenger anbefaling av høytalere til YAMAHA RX-V440RDS!
    By Nutcracker in forum Høyttalere
    Svar: 2
    Siste melding: 01-02-2004, 00:55

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •