SVS vs CV - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47

Tråd: SVS vs CV

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi får eventuellt ta akkurat dette i prisjakt tråden jeg linket til.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Manic Miner
    Jeg vil si det slik: SVS er litt av det samme som CV var for ca 15 år siden når de herjet med DC serien. Sammenlignet med alt annet som kunne kjøpes for menneskepenger på den tiden spilte DC hardere og høyere.

Når jeg fikk min PB10 fikk jeg litt den samme følelsen som den gang jeg fikk mine DC12. Følelsen av å ha fått et produkt som nærmest er uknuselig, og vissheten om at det er et produkt som kommer til å følge deg i lang tid fremover (jeg har fremdeles mine DC12 stæsjet vekk, klarer ikke å skille meg med de)
    Manic Miner? Jeg lurer bare på hvor fornøyd du er med PB10? Jeg syntes det ser ut som en knallgod subwoofer. Generelt er jeg skeptisk til å kjøpe subwoofere over 12" siden jeg syntes de blir litt trege mange av de. Men en 10" virker som en rimelig idiell løsning, som jeg tror hadde sammspilt rimelig greit sammen med mine RF7. Jeg er jo på jakt etter rask og fin bass som alle andre. Men jeg vil helst betale "normale" summer. Har ikke lyst til å ut med 20k for GOD bass.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Cheesus

Pleier du sende mail Volvo og spørre hva som er best av Volvo og Opel også ???

Sitat Opprinnelig postet av joasgull
    Hmm... må vel kanskje få hørt en svs snart da, selvom jeg egentlig er veldig fornøyd med CLSC 15..... Når jeg sendte mail til hifiklubben å spurte om dette var en bra sub svarte de:

"I denne prisklassen er det ingen konkurenter når det gjelder å spille høyt og dypt ned i frekvensene, denne subwooferen slår anlegget på de fleste nattklubber!"

Kanskje mer villledning en veilledning

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget fornøyd. Om du vil bli fornøyd med en kommer litt an på hvor ambisjonsnivået ditt ligger. Den mangler litt detaljering når det kommer til musikk, og den har et begrenset SPL når det kommer til film.

Så lenge du ikke har et stort rom, eller ser film med 110db vil den være mer enn tilstrekkelig til film. Min spiller i et 25m2 stort værelse med høyt tak. den klarer det fint, men jeg bruker også 90% av kapasiteten i den (ca 100db når jeg ser film) slik at jeg ikke kan anbefale den til et større værelse hvis du samtidig ønsker å fylle rommet med virkelig trykkende bass.

Hva musikk angår så tror jeg du vil bli fornøyd med mindre du er vant med lyden fra en hyperdetaljert sub i prisklassen 15k++

Konklusjonen er at den er suveren i sin prisklasse, og at du skal over 10.000kr før du finner noen alternativer som er tilgjengelig i Norge.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar, det her høres bra ut. Heldigvis får jeg en demo av den her hjemme i August som jeg har ordna nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cv=fin lyd(not)

Hvem er det som vil sammenligne sine subber med de man hører på, når man er ute på byen? Trykk ja, men ufattelig dårlig lydkvalitet. Og de går ikke så lavt i frekvensen som mange vil ha det til. På mange uteplasser er det så dårlig lyd, at man begynner å lure på hva elementene er lagd av. Bølgepapp? Beklager men har aldri likt cv. Ville heller ha kjøpt svs uten tvil!!! E de nåkka å tænke på??

Newcomer krolsen91 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Seriøst..dette må du nevne på cybertainment på Hi-Fi klubbens hjemmeside. Fortell sannheten om hva du gjorde..:-)
    Hadde vært gøy å sett svarene..;-)
    hehe, ja gjør det!! morro

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •