B&W 704 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: B&W 704

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

joda

Jeg var selv i forrige uke på jakt etter nye høytalere. det startet med at jeg vurderte ett par 705 HFK hadde til salg. Demopar. Hadde sett tilbudet hificenter hadde på audiovector så jeg tenkte det kunne være verdt besøket.
    Personlig så falt de ikke helt i smak, det var noe med diskant og øvre mellomtone som ikke helt var etter min smak.

Selv endte jeg opp med dali evidence 870se. Liker godt dali-lyden! De er i alle fall ett stort løft fra mine tidligere høytalere dali 808. Desverre så sliter min denon 3805 litt med å holde helt kontroll med de, men effekttrinn er nok snart på vei!

Men det er jo gledelig du har funnet lykken med dine audiovector, har ikke hørt supern. Kanskje hadde jeg likt de bedre....hvem vet.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.. Jeg er rimelig godt fornøyd.

Da gjenstår bare:
    Bedre kabler fra amp til Høytalere. (ganske snart)
    Bedre cd/dvd spiller
    Bedre subwoofer.
    Bedre surroundhøytalere.
    Bedre Senter. (umiddelbart)

Og deretter hele runda på nytt med enda bedre ting igjen og igjen
    Begynner å bli såpass bra nå at jeg for knipse noen bilder og laste opp til min hjemmekino.

Har lest en plass her på forum at senteren til audiovector har har mange konkurenter man heller bør lytte på f.eks Mirage.

Noen flere forslag.?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knut1
    Har lest en plass her på forum at senteren til audiovector har har mange konkurenter man heller bør lytte på f.eks Mirage.

Noen flere forslag.?
    Gikk selv opp til AVC3i Super i mitt oppsett, og synes det funker bra. Anbefaler deg å høre først, for å gjøre deg opp en egen mening.

Jeg synes det funker bra, og har ikke reagert på utpreget spisshet og problemer. Ihvertfall ikke på mitt lydnivå. Ettersom jeg skjønte så gjaldt de "center-problemene" på veldig høyt "teste-volum", og ikke under vanlig film-tittiing.......

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp Proson Super Hifi høyttaler kabler. Myyye for pengene, rått utseende og ferdig terminerte. Koster ca 1300. Jeg hadde forgjengeren til 700 serien, cdm 7 nt. Har SA1280 mk2 nå, synes lyden er bedre i disse og til 1/3 (tilbud) av prisen Har alltid kjøpt på hifi klubben tidligere, men ikke nå lenger Audiovector og SA er supre høyttalere. At d skulle komme såå stor lyd ut av så små elementer hadde jeg aldri trodd.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •