DALI Suite S1.5 Subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DALI Suite S1.5 Subwoofer

Noen som har hørt denne? Hvordan er denne sammenlignet med for eksempel Yamaha YST-SW1500 eller Velodyne CHT-15? Har egentlig mest lyst på en fysisk mindre sub, men såvidt jeg vet må man opp i 15" for å få bra nok trøkk i min prisklasse. Har lest mye positivt om SVS, men det er liksom litt styr både med venting (og henting) når man bestiller fra USA. Pluss at jeg liker å prøve ut nytt utstyr hjemme før jeg kjøper..

http://www.hifiklubben.com/no/produk...er.htm?id=5609

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: DALI Suite S1.5 Subwoofer

Sitat Opprinnelig postet av knuthfk
    Har lest mye positivt om SVS, men det er liksom litt styr både med venting (og henting) når man bestiller fra USA. Pluss at jeg liker å prøve ut nytt utstyr hjemme før jeg kjøper..
    Jeg synes ikke det var særlig styr å bestille en svs... Var som enhver annen handel på en nettbutikk, også fikk jeg etter en stund en telefon fra nor-cargo om hvor mye jeg skulle betale i mva etc og selv om jeg hadde bestillt dør-til-flyplass bergen, så kunne han levere den til meg hvor jeg ville i bergen (han ringte fra Oslo, og da var det det samme om han leverte den til nor-cargo flesland eller hjem til meg).

Min PB12-Plus kom på i underkant av 11k alt inkludert med en 8m sub-kabel, og jeg er VELDIG fornøyd med den 8)
    Var litt skeptisk da en ikke får testet/hørt de først, men når så mange på så mange forum overralt skryter så uhemmet av de, i tillegg til mange gode tester, så fant jeg i grunnen ut at den kanskje virkelig er så god...

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt på s1.5 i butikk, og jeg har eid en s1.2.
    Rådet mitt må bli å styre unna. Komprimering ved moderate volum, og en veldig underdimensjonert forsterker, gjør at det finnes mange bedre kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært på en liten demorunde idag. Hørte blant annet på en system audio 10" (husker ikke hva den het), Velodyne CHT-15 og Dali S1.5.

For en vanvittig forskjell! Mulig de andre var justert dårlig, men ingen kunne måle seg med Dalien. Kunne føle hvor den reiv og sleit i buksebeina. Rett og slett morsomt!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du hørdt på YST-SW1500 evt SONY SAWX900? De bør du høre på, synes begge rocker! Har ikke hørdt på Dali 1.5.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd, men siden jeg nettopp har kjøpt meg en s1.5 lette jeg litt rundt, og måtte bare svare

Jeg prøvde først en s1.2, noe som var veldig langt fra tilfredsstillende. Har stor stue hvor det er høyt under taket, og den strakk ikke til i det hele tatt. Enter s1.5, og det er en verden av forskjell! Her er det trøkk nok i massevis, og den spiller veldig bra sammen med resten av utstyret. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte den!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv en dali S1.5, og den rister godt! Jeg ble nødt til å slå ned bassen på f.eks polarekspressen da toget kom, det ble for voldsomt! MEN, jeg har faktisk bestilt en S.15 til i dag Får nesten orgasme av og kjenne isen sperekke på istid. Prrrr

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •