Forslag til høyttaler mottas med takk!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til høyttaler mottas med takk!!

Hei!!

Jeg tråkker på relativt ukjente veier nå som jeg har begynt å bevege med inn i hk verden.... :shock: Men jeg har nå en infocus 4805, en denon avr-1705 (billig og grei til meg :-) ), men det er jo rimelig håpløst med 5 stk høyttalere fra forskjellige ymse avdanka uvirkende stereoanlegg :roll:

Så jeg trenger litt hjelp her..... Jeg "trenger" noen pene, søte høyttalere, helst i sølv..... vil gjerne at frontene skal være høye, slanke og elegante.... Men det må jo komme lyd ut av dem da :-) for dæven det er gøy når jeg må dukke i sofa'n når det skytes fra alle kanter når jeg ser film....

Og det skal jo ikke koste skjorta heller da.... Blir alt dette en uvirkelig kombinasjon eller finnes det no der ute i jungelen som møter mine "krav" ?!?

Noen forslag?!?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye koster skjorta da?

JMlab har ett sett som heter Sib & Cub. Du finner de paa www.hifihuset.no

Kanskje det hadde vaert noe for deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med den prisen så røyk vel ikke bare skjorta, men buksa også..... :lol: Det var vel litt vel dyrt for meg ja.....

Jeg har jo forsåvidt ikke peiling på hva man egentlig må ut med i kroner og ører.... Men har det litt i bakhodet at jeg først får ta en senter, så frontene og deretter bakhøyttalere.... og hadde sånn totalt sett ikke no særlig lyst til å ryke på mer en 6000 totalt....

Med det som utgangspunkt drømmer jeg kanskje?!? Hmmm.... men jeg er jo ikke rik heller..... Og frontene bør også som sagt være litt høye, da bilde jeg kjører er 135" og da blir det for dumt med for små høyttaler foran som man ikke ser....

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, du drømmer ikke. Du får ikke all verden, men jeg tror du er mer intresert i design enn lydkvalitet: ref til at du vil ha slanke sølvhøyttalere :wink: . Du vil få svar snart.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk denne tråden, evt. send Alex en PM.

http://avforum.no/forum/viewtopic.ph...amp;highlight=

Ser han sier ett komplett sett kommer på ca 8500,-. Kanskje verdt å reise å høre på

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    ...jeg tror du er mer intresert i design enn lydkvalitet: ref til at du vil ha slanke sølvhøyttalere :wink: .
    Var jeg så lett å gjennomskue?!? hehe Neida, jeg titter litt rundt og det ser jo ut som jeg bør kanskje legge et par tre tusen til på totalen.....

Det hørtes jo ut som kunne være noe for meg (bare så synd at baksmellen kommer snart...arrg) men tror jeg skal ta turen innover en dag til uka.....

Tusen hjertlig..

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man vil ha minemalistisk design, så går dette veldig ofte på bekostning av lydkvaliteten. Så da må man inngå kompromiser med seg selv. Hva vil jeg ha. Vil jeg ha noe som har bra lyd, eller vil jeg ha en stue som jeg kan vise frem uten at de fleste bare himler med øya :wink: . Men det finnes ett par untak, det gjelder bare å finne de. Og så var det prisen da... Tror du gjør lurt i å legge i ett par tusen til.

Ang. det første forslaget mitt, så kan du prute ca 30% på de prisene som er oppgitt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •