CLSC-15" V-15F ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer n0en sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CLSC-15" V-15F ?

V-15F eller CLSC-15??

HVORFOR?

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en bedre høytaler

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde valgt clsc15 har sammenlignet clsc10 og v-10f å må si clsc10 spiller penere med bedre å dypere bass.. regner med at det er like store forskjeller på resten av seriene å

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge: Sinnsykt trøkk, og kan spille extremt høyt.
    V15F: Ser bedre ut (smal og fin), tar mindre plass. Helt ok mellomtone og diskant. Veldig lettdrevne.
    Clsc: CV har dratt det helt ut på designfronten: RÅ! Men passer ikke akuratt alle stuer/rom . Finnes i 2 farge alternativer, Trøkker litt mer i bassen, tåler mer effekt enn førstnevnte, men krever dog også endel mer forsterkeri for å komme i gang skikkelig. Solid konstruksjon. Beste diskant og mellomtone CV har hatt i en CV klassiker. På høye volumer så kan det føles ut som at dypbassen avtar noe (som er et minus iforhold til f.eks DC serien ), men en EQ fixer biffen. Har også støpt alu chasis til bassen (V serien har pressa, som er litt dårligere når det kommer opp i høye svingninger)

Uansett, disse modellene spiller helt sykt, de som vil ha CV, burde sjekke ut begge...

Mitt valg kom på Classic. Men hadde jeg ikke hatt nok forstereri, f.eks bare 1stk NAD 372, så hadde jeg tatt V serien sitt monster.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemte v-15f fordi jeg har slike. Passer utmerket til mitt bruk, actionfilmer & techno/trance, skal nok ha dem noen år til. Har hatt cv i nærmere 10år, vs-15 & e-315.

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kyokushinkai:

Mener du at V-15F spiller bedre enn VS-15 og E-315?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Begge: Sinnsykt trøkk, og kan spille extremt høyt.
    V15F: Ser bedre ut (smal og fin), tar mindre plass. Helt ok mellomtone og diskant. Veldig lettdrevne.
    Clsc: CV har dratt det helt ut på designfronten: RÅ! Men passer ikke akuratt alle stuer/rom . Finnes i 2 farge alternativer, Trøkker litt mer i bassen, tåler mer effekt enn førstnevnte, men krever dog også endel mer forsterkeri for å komme i gang skikkelig. Solid konstruksjon. Beste diskant og mellomtone CV har hatt i en CV klassiker. På høye volumer så kan det føles ut som at dypbassen avtar noe (som er et minus iforhold til f.eks DC serien ), men en EQ fixer biffen. Har også støpt alu chasis til bassen (V serien har pressa, som er litt dårligere når det kommer opp i høye svingninger)

Uansett, disse modellene spiller helt sykt, de som vil ha CV, burde sjekke ut begge...

Mitt valg kom på Classic. Men hadde jeg ikke hatt nok forstereri, f.eks bare 1stk NAD 372, så hadde jeg tatt V serien sitt monster.
    Jeg tror du har bommet på målene, for v 15 er en del dypere, kunn 1 cm smalere og 6 lavere, men v serien har den greia ut neders som tar litt ekstra plass. Så jeg vil nok ikke si at v15 er noe mindre høyttaler. For V15 er 6 dypere, men den er 6 cm lavere, det blir hipp som happ!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops.. hmm.. var kanskje Eseireien jeg målte opp mot i sin tid da....... jaja... Eller så er det noe helt anna jeg mener å ha målt. Samme det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •