Hva koster nye elementer til Klipsch? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ~Chriz~
    Sitat Opprinnelig postet av **dp**
    jeg skjønner Marius godt, ikke rart han blir litt oppgitt, Chris maser jo noe inni hel.. ang de Klipsch høyttalerne sine, eneste gutten snakker om jo, over 750 poster med klipsch.. *grøss*..

og Ole18 er vel et kapittel for seg? gutten er jo enda ung, og skjønner ikke at Klipsch er overpriset og ikke låter så forbanna kult som "alle" skal ha det til.

HAHAHA

750 poster med kun Klipsch, tror du tar litt feil :wink: Jeg viste jo nesten ikke om klipsch når jeg meldte meg inn her
    whatever... spammer!

men du er jo "kronet" ekspert av avforumet! shit.. du er litt kul da!

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: :lol:

Denne tråden er noe for seg selv...
    Drittkasting er unødvendig. Alle må få poste det de lurer på, men det finnes grenser for hvor mange tråder en person burde opprette for å få bekreftet sitt eget kjøp.
    Vet du er nervøs, cristopher, men hvis høyttalerne låter så dårlig som du sir, så er det nok noe galt med det paret du har fått. Norsk kjøpslov tar seg av dette på en elegant måte. Ta kontakt med forhandleren, og krev at dette blir ordnet opp i umiddelbart. Et så kostbart produkt, kan man stille visse krav til. Hvis du har så mange spørsmål angående høyttalerne dine; opprett en tråd som heter "chriz' RF7", eller noe.
    Å bytte elementer på nye høyttalere, på egen regning, er ganske fjernt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buril2000
    :lol: :lol:

Denne tråden er noe for seg selv...
    Drittkasting er unødvendig. Alle må få poste det de lurer på, men det finnes grenser for hvor mange tråder en person burde opprette for å få bekreftet sitt eget kjøp.
    Vet du er nervøs, cristopher, men hvis høyttalerne låter så dårlig som du sir, så er det nok noe galt med det paret du har fått. Norsk kjøpslov tar seg av dette på en elegant måte. Ta kontakt med forhandleren, og krev at dette blir ordnet opp i umiddelbart. Et så kostbart produkt, kan man stille visse krav til. Hvis du har så mange spørsmål angående høyttalerne dine; opprett en tråd som heter "chriz' RF7", eller noe.
    Å bytte elementer på nye høyttalere, på egen regning, er ganske fjernt.

Ja denne tråden har bare blitt piss!

kan noen slette denne posten? Er bare sur uansett!

Bare for og si det, så løses problemet med RF7ene mine snart :wink: Så nå slipper dere maset mitt mere! Nå er det sikkert en del folk som jubler av glede :lol: Er enig jeg har masa litt om disse :wink:

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •