Snell type c, mulig å oppdrive?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Snell type c, mulig å oppdrive?

Hei!

Jeg lurte på om noen vet hvor det kan være mulig å oppdrive snell type c? Disse høyttalerene er min barndomsdrøm og jeg bare elsker lyden og utseene. Det har sin opprinnelse fra at min onkel har de og jeg har fått hi-fi interessen gjennom han. Har nok tilbrakt endel tusen timer foran disse nydelige høyttalerene. Han har de fortsatt, men er ikke villig til å selge de, han bruker de forøvrig som bakhøyttalere (!)

Noen tips til hvor/hvordan jeg kan lete? Noen som vet noe om disse høyttalerene og hvor mange som kan eksistere i Norge?

På forhånd, takk

Et bilde til å friske opp hukommelsen:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må se på diverse bruktfora! F.eks sidene til Lyd&Bilde, Audio Rubrikkmarked, Audiophile, QXL, Finn og her på AVtorget om det kan dukke opp noe... :wink:

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse kan være vanskelig å få tak i. Det er ikke så veldig mange i de tusen hjem, men hvis du tråler alle bruktmarkedene, kan du være heldig.
    Ta også en telefon til hifi-guiden på Hamar. Han som driver det (Arild) er meget kompetent på Snell, og kan sikkert hjelpe deg. Kanskje han har noen inne, også
    TLF: 62529706
    www.hifi-guiden.no

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte og snakket med han.. Han mente Snell C ville bli veldig vanskelig å oppdrive, de var ganske dyre i 1983 også.. (18 000). Men har faktisk kanskje funnet en som vil selge.. får bare håpe på det beste..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •