Høytalere til harman/kardon forsterker ? ? ? ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til harman/kardon forsterker ? ? ? ?

Skal bytte ut alle høytalerne i surround anlegget mitt
    og da vil jeg gjerne høre om noen har tips om hva som passer best til harman/kardon forsterkere.

Budsjett ja, vil holde meg under 30.000 kroner.

Klipch funker jævlig bra til film, men de er vist ikke spesielt bra på musikk
    Men komplett sett med 6,5" ellementer i front, center og surround hadde vært bra. Og er sub fra SVS så klart :twisted:
    Men da sprekker budskjettet no jævlig. Ca 15.000 for og få den SVS suben jeg vil ha til norge... :?

Har vurdert Klipch, JBL, Dali som mest sansynlig og Svenske Proson som en mulig kandidat.

Vurderer sett for bruk av HP filter på 80 hZ og full frekvens respons.

Er det noen som har noen meninger ? ? ?

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva er budsjettet?

Selv har jeg hørt Proson Reality 63MK2. De er det mye lyd i! På actionfilm er det trykk i massevis, og bassen er imponerende. Tror jeg kunne levd med 63MK2 en stund uten sub. Lillebroren 62MK2 er billig på www.fyndborsen.se (som 66MK2).

Klipsch 25 har jeg og hørt på. Utrolig detaljert lydbilde. Diskant og mellomtone kan muligens oppfattes som noe skarp, men jeg synes den var detaljert jeg da. Filmen Istid imponerte når isfjellet sprakk. Smilte bredt da. Mulig Klipsch 25 kunne hatt litt hjelp av en sub. Jeg gjorde en liten review da jeg hadde vært å lyttet: http://avforum.no/forum/viewtopic.ph...ce+age#6900171

Jeg har kommet til at jeg selv kommer til å handle Proson Reality 63MK2 og H/K 635. Nå mangler jeg bare et rom å putte det i.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •