B&W mini theatre system. Noen som har hørt på dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W mini theatre system. Noen som har hørt på dette?

Noen som har hørt på dette: http://www.hifiklubben.com/no/produk...64&rv=6665

Min far velger kanskje bort å kjøpe nytt stereoanlegg, og istedet oppgradere hjemmekino anlegget.

For at det ikke skal bli for dyrt alt inkludert lurer jeg da på om et sub/satelitt system kan være veien å gå fremfor større gulvstående høyttalere som da ikke kan bli like bra som om det var snakk om et stereoanlegg...

Innspill på dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt de, men kun med to høyttalere og sub'en og med CD musikk, ikke DVD film e.l.
    Kan samtidlig si at jeg også bestilte de, og grunnen var todelt:

1. Samboeren ville ikke ha store høyttalere som "ødelegger" vår passe store stue.
    2. Men viktigst var allikevel at lyden rett og slett var imponerende!
    I forhold til størrelsen syntes jeg at det totale lydbildet var utrolig bra, til og med mellomtonen greide den seg bra på. Syntes kanskje prisen var noe stiv, men bra lyd var det!
    Etter å ha lett etter "små" høyttalere i nærmere 6 mnd., er disse de desidert beste høyttalerne jeg har hørt på i denne størrelsen.

Regner med å få mitt sett i løpet av uken. Hvis du ønsker kan jeg oppdatere deg så fort jeg får satt det opp og testet med filmer, litt trykk på lyden o.l.?

Newcomer e3d sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: B&W mini theatre system. Noen som har hørt på dette?

Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Noen som har hørt på dette: http://www.hifiklubben.com/no/produk...64&rv=6665

Min far velger kanskje bort å kjøpe nytt stereoanlegg, og istedet oppgradere hjemmekino anlegget.

For at det ikke skal bli for dyrt alt inkludert lurer jeg da på om et sub/satelitt system kan være veien å gå fremfor større gulvstående høyttalere som da ikke kan bli like bra som om det var snakk om et stereoanlegg...

Innspill på dette?

Herregud! Har dere ikke fått handlet anlegg ennå?!

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han skulle uansett ikke ta det før sommeren, og er jo han som velger dette. Prioriteringene har forandret seg litt..

Syte-per...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vurderer oxo å kjøpe disse, idet høtalenre er det svakeste leddet i systemet fåreløpig. Men forsterker er utskiftings objekt etter høytalerne.

Ser på testene at de "anbefaler" denon forsterker, MEN er disse en ok match til en harman kardon forsterker ?

(mest til film & spill, men må ha god bass til div. musikk (Sytem of a down --> Biosphere)

---apold---

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte dette: sieden den norske KR,- Er "sterk" i utlandet for tia så kan en spare en del penger på å bestille høytalersettet fra utlandet, men er det "internasjonal" garanti på disse, sånn at en kan levere til norsk verksted dersom en får problemer ?

http://www.hifiklubben.com/no/produk...64&rv=6665

---apold---

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke ang garantien, men det settet fungerer like bra med en h/k forsterker enn denon. Eneste grunn til at de anbefaler denon er fordi de selger det selv, og da kjøper du mer av dem..

Nyeste avr **35 serien til h/k er glimrende, og vil muligens kunne drive det settet bedre enn en denon til samme pris, grunnet h/k krafitge strømforsyning... Muligens

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •