Phobos eller ferdigsub?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Phobos eller ferdigsub?

Hei,

Jeg skal skaffe meg en sub i løpet av sommeren har jeg tenkt meg. Krava mine er ikke så veldig store, så jeg har tenkt å bruke rundt 3000 kr. Jeg har ganske dårlig plass på hybelen min her i Trondheim, så den bør ikke ta altfor stor plass.

De forslagene jeg selv har er: CV V12S fra Hifiklubben, Proson Black Pearl sub 10 (matcher også mine Proson blackbird 6 høyttalere), og Dynabel Phobos pakka. Hjemme i sommer har jeg både plass, tid og verktøy til å kunne få laga meg en Phobos, selv om jeg ikke har særlig med erfaring fra før.

Den skal brukes til både film og musikk, og musikken det går mest i er rock. Spiller også roligere musikk som Tom McRae, Madrugada osv.

Hva mener dere er den beste suben for meg? Jeg er selvfølgelig åpen for andre forslag.

mvh,
    Knut

Newcomer MR.Polyglass sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei!. jeg har en phobos og den leverer varene til di grader. jeg bruker den mest til musikk og den spiller god og presis bass, til en billig penge

Og den fikk knall test i lyd og bilde som du kan se på siden til Eltek. Løp og kjøp om du klarer og sette den sammen på riktig vis 8)

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Phobos eller ferdigsub?

Sitat Opprinnelig postet av knuta
    ........Hva mener dere er den beste suben for meg? Jeg er selvfølgelig åpen for andre forslag.

mvh,
    Knut
    Det er bare SVS som duger, så du finner nok en på det sinnsykt lave budsjettet ditt også :shock:

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kan jo folk være ute etter litt forskjellige egenskaper ved en subwofer da flageborg. Det er ikke gitt at svs vil være det rette i enhver situasjon. Joda, det er nok ikke mange som trykker mer, men det er ikke alltid kun lydtrykk som gjelder.

Tilbake til Phobos, jeg har kun hørt denne litt. Den gir i allefall grei lyd i forhold til pris. Det er også mulig å høre denne hos eltek hvis du bor i nærheten av oslo.

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •