Forsterker kutter på Dali høytalere! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo ikke 100% sikkert at det er dette som har skjedd, men det er absolutt en mulighet i alle fall. :wink:
    Det å høre med hifiklubben før du skrur er jo forsåvitt ganske smart, det spørs bare da, om de liker tanken og tilater dette uten at du mister garantien.

Forøvrig var det ikke mitt 12" element som ble sprengt, men en av mine kamerater sitt. Jeg driver da ikke å sprenger elmenter (men det var min cd med basstester som ble brukt da). :P :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Det å høre med hifiklubben før du skrur er jo forsåvitt ganske smart, det spørs bare da, om de liker tanken og tilater dette uten at du mister garantien.
    Om dem alternativt har lyst å betale masse frakt og service fra kvalitetsverkstedene demmes for noe jeg kan gjøre på 5 minutter selv så for all del... Innrømmer at jeg kommer å savne høytalerne imellomtiden og at Creative sitt 5.1 surround sett til 400 kr kansje ikke er verdens største trøst under ventetiden, men overleve skal jeg nok!

Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Forøvrig var det ikke mitt 12" element som ble sprengt, men en av mine kamerater sitt. Jeg driver da ikke å sprenger elmenter (men det var min cd med basstester som ble brukt da).
    Haha, er alltid rimelig vettskremt når jeg tyner basselementer med divserse basstester, liker det best når det er naboen sitt anlegg og ikke mitt!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •