CW CLSC-12/15 til Dali Suite?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CW CLSC-12/15 til Dali Suite?

Noen som har noen tanker om hvordan det vil funke? Evt. forslag til sub som matcher disse i samme prisklasse (3-4k)? Har Dali Suite 1,7. Kun stereo. Skal brukes til alt fra rock til jazz (kun ekte instrumenter ) og film. Savner i hovedsak bass ved filmtitting. Kan jo nevn at det skal stå i et rom på ca 15 kvadrat.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du kommer langt med CV clsc 12s. Siden rommet ikke er noe større så vil nok den fungere meget bra, og iallefall gi endel mer dybde i bassen. clsc 15s er jo selvfølgelig kongen på kino, og heller ikke dårlig til musikk, men tror den er for stor for rommet ditt..

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Tror du kommer langt med CV clsc 12s. Siden rommet ikke er noe større så vil nok den fungere meget bra, og iallefall gi endel mer dybde i bassen. clsc 15s er jo selvfølgelig kongen på kino, og heller ikke dårlig til musikk, men tror den er for stor for rommet ditt..
    Ikke forå lage en stor diskusjon her, men du akn vel ikke mene at classic 15 er bra på musikk? Film kan jeg være enig i der er den veldig god, men ikke på musikk syntes jeg. Da må han nok ha mindre element i den prisklassen der.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cv sine nyere subber fungerer bra nok til musikk hvis du stiller dem inn riktig og ikke setter dem så høyt, og veldig bra til musikk. Men hadde jeg vært deg heller jeg heller gått for V-12s subben for den ser også mye bedre ut. Og jeg har Clsc 15s nå og hadde v12s før og jeg kan si deg at den V-serie subben er ingen dårlig sub i forhold!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde gått for cv clsc 15s jeg ... de er klart ... cv lager ekstremt bra suber til en billig penge ... viss du skall lege ut mer penger så trur eg atte eg hade tatt yamaha suben me 15 tommers element og 1000 watts forsterker husker ikkje helv va den het ... men får den vell for ca 5 000 - 6000 brukt ... ps den er bare kanon !!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha swa 1500 eller noe. Men det er "kun" 12" element. Men den subben er skikkelig bra ja. Men ytelse/penge så er CV i egen klasse (hvis ikke klassisk og kravet til extrem nøyaktighet i bassen er prioritert). Trykk og volum er det iallefall ikke noe å si på.

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Cv sine nyere subber fungerer bra nok til musikk hvis du stiller dem inn riktig og ikke setter dem så høyt, og veldig bra til musikk. Men hadde jeg vært deg heller jeg heller gått for V-12s subben for den ser også mye bedre ut. Og jeg har Clsc 15s nå og hadde v12s før og jeg kan si deg at den V-serie subben er ingen dårlig sub i forhold!
    V-12s suben er noe drit i forhold til CLSC-12 + at v serien egentli ser helt forjævlig ut i bunn å grunn. V serien sin bass har ikke chassis i støpt aluminium som CLSC serien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •