Ny modell av RF-7?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny modell av RF-7?

Hei folkens!

Har fått nyss i at det kommer ny modell av RF-7. Er det noen som vet hva denne kommer til å hete og hvilke specs den kommer til å ha?

Setter stor pris på tilbakemelding!

Takk på forhånd!

Mvh

KML

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet klipsch skal komme med en serie som skal være over rf serien igjen, 3veis gulvstående konstruksjon. om det er denne du refererte til vet jeg ikke. Vet forøverig ikke mer en at det kommer til å bli 3veis med mellom og diskant horn.....

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    vet klipsch skal komme med en serie som skal være over rf serien igjen, 3veis gulvstående konstruksjon. om det er denne du refererte til vet jeg ikke. Vet forøverig ikke mer en at det kommer til å bli 3veis med mellom og diskant horn.....
    Den kommer også til å bli betraktelig dyrere enn RF7 desverre. Men specs er det samme. Er nok finish du betaler mest for her...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er klar over at det kommer en signature serie eller noe sånn som er over reference serien, men lurte bare på om hvordan den nye rf-7 kommer til å bli. Den skal visst komme om ikke så altfor lenge den oxo.

Men takker for svar så langt!

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ole18
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Den kommer også til å bli betraktelig dyrere enn RF7 desverre. Men specs er det samme. Er nok finish du betaler mest for her...
    Så finishen er den eneste forskjellen?
    Skal de "dra en b&w", og ta masse spenn for designet?
    Hørtes merkelig ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter hva jeg har hørt, så kommer disse høyttalerene til vinteren igjen!

Også skal det etter ryktene bare vere noen nye elementer som murligens er LITT bedre en de som står i RF7 nå, ellers er det bare utsendet som skal bli grise bra :wink:

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha levd med rf7 over lengere tid, så gleder jeg meg som en unge til den nye serien., da blir rf 7 degradert til bakhøytalere!!
    Men, finnes det ikke noe info om denne nye serien på nettet? Ryktene må jo komme fra ett sted..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil se bilder!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sendt en mail til Klipsch.com og spurt :wink:

Da venter jeg bare på svar!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres veldig spennende ut dette her, men ingen av de nyere klipsch høyttalerne ser jo spessielt bra ut syns nå jeg og en oppgadering hadde vært bra!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det skal være to 12" i stedet for 10" ere....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    tror det skal være to 12" i stedet for 10" ere....

Om det blir 2x12" blir vertfall det jevlig sykt!

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Høres veldig spennende ut dette her, men ingen av de nyere klipsch høyttalerne ser jo spessielt bra ut syns nå jeg og en oppgadering hadde vært bra!

Beklager menjeg mååå bare... er ok at vi alle har forskellig smak osv... men å si at ikke utsene er spesielt bra når du selv sitter med CSL høytalere sier jeg bare hmmm... å takker GUD for at smaken vår er forskellig :lol:

PS: gleder meg til å se spec å bilder av den/nye serien/e

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært råere med en femtentommer pr kasse...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det med folk og design?

Er det ikke lyden vi er ute etter?

1x15" i ver kasse :? Det tror jeg hadde brooomma fert :wink:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter hva folk sier på forumet så basser det nok av de 10"'ene.. og det må jeg si meg helt enig i, utrolig bra punch. Men de går ikke akuratt kjellerdypt... men de har trøkk der det gjelder for musikkens skyld. Jeg kan ikke helt skjønne hva på lydkvaliteten klipsch kan gjøre. RF-7 låter så live det kan gjøre tror jeg . Og jeg syns de store kassene er fine som de er.. Men seff, kommer det noe ala klipsch Horn i den prisklassa . Da snakker vi... Tror RF-7 lyden blir bevart i neste modell også, hvis den kommer så tidlig som i år/neste år.
    Greit nok at RF-7 og 5 er veldig gamle altså, men de er fortsatt best på sitt område!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    etter hva folk sier på forumet så basser det nok av de 10"'ene.. og det må jeg si meg helt enig i, utrolig bra punch. Men de går ikke akuratt kjellerdypt... men de har trøkk der det gjelder for musikkens skyld. Jeg kan ikke helt skjønne hva på lydkvaliteten klipsch kan gjøre. RF-7 låter så live det kan gjøre tror jeg . Og jeg syns de store kassene er fine som de er.. Men seff, kommer det noe ala klipsch Horn i den prisklassa . Da snakker vi... Tror RF-7 lyden blir bevart i neste modell også, hvis den kommer så tidlig som i år/neste år.
    Greit nok at RF-7 og 5 er veldig gamle altså, men de er fortsatt best på sitt område!

Helt enig det du sier der, RF-7 har et drit tøfft design og en drit fet lyd!
    Første gang jeg hørte RF7 fant jeg ut at det var høyttaleren jeg er ute etter med en gang, Jeg har aldri hørt noe som låter så live som de! Og at det trøkker er sikkert og vist :wink:

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob

Jeg vet de er konge (den kom vel ikke som en bombe :wink: ) Ja LIVE lyden i RF7 er helt utrolig, kobla subwooferen til en gang (skal vist spille som classic 15s etter hva jeg har hørt av folk jeg kjenner) å spilt nightwish live. Det var en opplevelse utenom det vanelige det. HELT vanvittig var som å være der. :roll: Lurer på hvordan SVS hadde vært jeg....

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette høres lovende ut Jeg tror jeg kommer til å degradere Rf-7 til bakhøyttalere da og rf-5 til surround back og kjøre de nye som front hehe. GLEDER MEG !

Er det noen som har bilder, hvis dere får fatt kan dere sende til meg på kaimlie@hotmail.com? Det hadde vært storveis! Takker mye for mange svar! Setter jeg pris på

Mvh

KML

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    dette høres lovende ut Jeg tror jeg kommer til å degradere Rf-7 til bakhøyttalere da og rf-5 til surround back og kjøre de nye som front hehe. GLEDER MEG !

Er det noen som har bilder, hvis dere får fatt kan dere sende til meg på kaimlie@hotmail.com? Det hadde vært storveis! Takker mye for mange svar! Setter jeg pris på

Mvh

KML
    Ja du er heldig som har såmye penger for den nye serien til Klipsch kommer til i bli veldig dyr 50k++

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •