høytaler anbefalinger - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har nå sett litt på disse jmlab høytalerne og er redd jeg mister noe av trøkket jeg har fra før av. 4 * 8" bassere må jo fungere bedre enn 4 * 6,5" bassere.

eller er jeg helt på jordet nå

hvis jeg selger begge mine vincent sp 331 og sa 31 pre amp kan dere komme med et forslag på en integrert forsterker som ikke koster skjorta men som har samme effekt/strømreserver som ikke er hard i toppen....

missliker sterkt skrikende diskanter

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen, vet ikke hvor du bor i landet, men om du ikke bor for langt unna Hifihuset og du orker slitet med å bære utstyr ville jeg dratt ut og lånt det du vil prøve, sagt hva du har og hvor mye penger du kan bruke, også lager han en pakke på enten alt eller finner noen høytalere han mener ville funke bra. Han er jo absolutt ikke interessert i misfornøyde kunder.

Jeg kjenner ikke til de høytalerene du har, heller ikke det andre utstyret men jeg hadde ikke blitt forbauset om JmLab selv med mindre elementer ville spille bedre ihvertfall annerledes som kan hende blir posetivt. Men som sagt, jeg har jo JmLab selv og er kjempe fornøyd og helt sikkert litt partisk.

Du må bare prøve selv, jo flere tips/råd folk gir deg jo mere usikker blir du.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med noe lettdrevet og evt. rør. sparer mye penger med lavere effekt, og det er langt enklere å lage en vellykket liten forsterker enn en som skal gi 150-200watt. hurtighet blir vel også et stikkord.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt enig der.