Innspilling - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Innspilling

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    fikk lånt meg en nad 218 fungerte supert maxsa di helt ut :!:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk lånt meg en nad 218 fungerte supert maxsa di helt ut :!:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven

Helt uenig med deg, jeg har hatt så mye høytalere og hørt så mange at dette er helt tilfelle.. det er ikke bare at jeg vet/vil/tror osv at de skal låte

bra, det bare er slik, enkelt og greit.. og dette gjelder ikke bare høytalere men selvsagt åsså forsterkere ..

jeg ringte Per Abrahamsen i Companiet og måtte bare spørre om han visste hva som skjedde med Nemoene mine pga at lyden bare ble bedre å bedre, og han sa det noenlunde slik :

lytter + div blir "brent" til på en viss temp, når denne temp er blitt helt stabil (etter lang tid) så vil det låte perfekt i forhold til hva utstyret er laget til/konstruert for osv .. han kunne ikke forklare det noe spesielt mer enn det

Han visste at det var slik, og det betyr igjen som sagt at det i hovedsak ikke bare er høytalerene som trenger spille bedre, men at ampene får stabil driftstemp slik at dette også er med på å lage bedre lyd.

Jeg har feks 2 blokker på hjemlån nå til over 300.000.-paret visst ikke de blir bedre etter en stund så kommer jeg til å hive de ut a vinduet ...importøren sier selv at en må regne med MINST 300 timer innspilling på de .. skjønner du ?

Og til slutt : Jeg har hatt rundt 40 Bmw`r deriblant noen råe M3`r med ca 400 gamper i, og ja Bmw = best uten at de er noe spes dyrere enn andre biler ...

god helg !!
    Jeg stoler ikke på noens andre ører, kun mine egne.... :wink: Jeg trenger harde fakta på bordet. Kan dette vises i form av en slags frekvenskurve e.l? Hva en selger sier om temaet er uinterresant, de er kun ute etter å tjene penger.....

btw, finnes det utstyr som går andre veien? Altså utstyr som låter meget bra til å begynne med for deretter å låte "dritt"?

OT: En middels stasjonsvogn 530i (ca. 650k), koster såpass meget her til lands at man "bare må være" fornøyd. Dette for å lure seg selv til at det var verdt pengene..... skjønner du/dere sammenhengen?

God helg ja....!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •