JBL - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: JBL

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    YEEEEEESS, Nå har de kommet kom en dag tiligere en ventet. Så nå driver jeg og kobler og rydder Gleder meg sinnsykt til første lyd prøve!!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kan jeg melde at JBL ikke svikter! Nå har jeg solgt proson forsterkeren min, så nå har jeg råd til en skikkelig H/K!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fått deg h/k forsterker nå ? å hvordan spiller de ?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nup har ikke fått meg en H/K forsterker enda kommer nok ikke før om 1 måned ell no. Men JBL'ene spiller veldig fint og klart men de trøkker og så! Har bare prøvd dem på proson forsterkeren da, så jeg har ikke fått testa dem ut med en orndtlig forsterker. Men jeg har tenkt å låne pappa sin forsterker så jeg kan høre åssen de funker med en litt kraftigere forstekrer. Men som sagt første inntrykket var veldig bra!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn nå har jeg fått meg en H/K forsterker! Synes disse spiller sinnsykt bra!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarer litt på en gammel tråd

Har hatt JBL E90 i hus i snart 2 uker, og å si at jeg egentlig er ganske skuffa. Synes det mangler en del bass i forhold til forventet, og diskanten er hard. Det virker som de ikke tåler massiv lyd (heavy), for på en cd som feks "God shuffled his feet" med Crash test dummies låter det bra synes jeg, mens feks ett eller annet med Fu manchu låter ganske crappy.. Men jeg mistenker at jeg kan ha en litt for svak receiver til å drive de skikkelig. Har en Yamaha rx-v657.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cusano
    Svarer litt på en gammel tråd

Har hatt JBL E90 i hus i snart 2 uker, og å si at jeg egentlig er ganske skuffa. Synes det mangler en del bass i forhold til forventet, og diskanten er hard. Det virker som de ikke tåler massiv lyd (heavy), for på en cd som feks "God shuffled his feet" med Crash test dummies låter det bra synes jeg, mens feks ett eller annet med Fu manchu låter ganske crappy.. Men jeg mistenker at jeg kan ha en litt for svak receiver til å drive de skikkelig. Har en Yamaha rx-v657.
    For å ha fullt utbytte må du ha en strømsterk forsterker. Og jeg ser at den forsterkeren din veier 12,5 kg og yter 7x95 watt. Jeg har en harman/kardon HK970 2 kanals forsterker på 2x80 watt og den veier 10,5 kg... Jeg spiller på JBL E80 og det er jeg ihvertfall fornøyd med. God tyngde i bassen, ihverftall til å være kun 2x6" som spiller. Bra lyd videre oppover også. Liker den direkte lyden. Men det er ikke alle som liker lyden på JBL heller. Kanskje du skulle hatt CV istedet? Da får du ihvertfall nok bass!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •