Patos Vs Klipsh..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Patos Vs Klipsh..

Ja alle gutter og jenter i forumet..nå kommer ei lita oppsummering av valgetskvaler:

Jeg var ute etter nye høytallere, Patos 402 var første valget, men av en eller merkelig grunn så bestillte jeg meg KLIPSH-RF35, jeg spilte ca 100timer på di og var ikke så mye som 5% fornøyd, jeg leverte inne juvelene til Klipsh :? og ringte til Ness og Lind for og avtale tebakelevering, no problem det, bestilte så Patos og det var noe annet, vesst det er diskanten som er så jævlig bra i Klipsh så har dere ikke hørt patos sine, jeg hadde øre sus i ei uka etter att Klipsh sine mester høytallere var levert..Klipsh har fått sin ild dåp i min stue og med flere sine, var mange og lyttet her og di var mildt sakt sjokkert..samme elektronik er kjørt på ett 10 talls høytallere her med hell i 9 av ti tillfeller..

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch er litt som f.eks. Cerwin Vega, enten liker man det ikke eller ei. Og elektronikken må passe 100%.. vanskelige høyttaler egentlig. Patos er skikkelig bra ja.

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Klipsch er litt som f.eks. Cerwin Vega, enten liker man det ikke eller ei. Og elektronikken må passe 100%.. vanskelige høyttaler egentlig. Patos er skikkelig bra ja.
    Hei, jeg ble virkelig over raska over Patos, meget bra dynamikk og kontraster i lyd bildet, skal ta siste fin justeringa med souncare super spikes eller dempeputer, jeg testas ut spikes og det ble en meget klar og nydelig diskant, mella registret ble meget bra, minuset ble da att en del dynamikk i bass området ble borte, bare for og ha prøvd det ut da..

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Patos er vel kjent for en litt mørk musikk gjengivelse, klipsch er ikke det. Hyggelig at du fant en høyttaler som passer deg :wink:

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klipsch;)
    Patos er vel kjent for en litt mørk musikk gjengivelse, klipsch er ikke det. Hyggelig at du fant en høyttaler som passer deg :wink:
    Ja ikke sant, men det er smak og behag..egentlig så angrer jeg på att jeg solgte mine Klipsh Sp1 :cry: var diskanten jeg ikke likte, men jeg kunne ha invistert i en skikkelige bånd diskanter til 10000,-kr, men som sakt så er Patos 402 en mere komplett høytaller for meg..jeg bi amper og det har sine fordeler..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •