Klipsch RF7? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 101

Tråd: Klipsch RF7?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men RF7 spiller ikke bare høyt, de har jo en grise deilig lyd osv.

Også kan man ikke si Klipsch\CV det er jo helt feil, CV er jeg enig spiller ILLE, men det gjør da pokker meg ikke Klipsch :?

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Klipsh

Sitat Opprinnelig postet av wolfer
    Ja klart, men di er ikke verdt prisen som det forlangest for disse kassene, men det er smak og behag..mange tror nok att di er hel amerikanks også.. :roll:

du er den verste populisten jeg har vært borti :roll:

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    Ja klart, men di er ikke verdt prisen som det forlangest for disse kassene, men det er smak og behag..mange tror nok att di er hel amerikanks også.. :roll:

Ja det kan være så, men jeg er ganske våken på dettan området og på flere, jeg ser jo att mange som kjøper Klipsh er 12-18 år så da har jeg svar på min teori..men uannsett så er ikke Klipsh ett hel Amerikanks merke som sikkert veldig mange tror her på forumet.. ..hvor tror du di er laget? alle delene..?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja det kan være så, men jeg er ganske våken på dettan området og på flere, jeg ser jo att mange som kjøper Klipsh er 12-18 år så da har jeg svar på min teori..men uannsett så er ikke Klipsh ett hel Amerikanks merke som sikkert veldig mange tror her på forumet.. ..hvor tror du di er laget? alle delene..?
    Jeg syntes du tar helt feil wolfer :?

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At noe er lagd i USA, er vel ikke et salgsargument i seg selv. :roll:

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utfra hva jeg har lest virker det som at de fleste er enige i at rf7 aldri kommer opp mot f.eks noen danske høyttalere til samme pris.
    ser man bare på størrelsen omtrent. og rart de koster 1/3 del i hjemlandet :?
    skal du spille rock og slikt derimot så er de sikkert grei..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som tror Klipsch er noen søpple høyttalere og spiller som Cv får tro det, Det er vertfall HELT feil!

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så hårsår nå Chris. Hvis noen mener at Klipsch har dårlig lyd, så stemmer det. For den det gjelder. Du kan ikke påstå at det er noe galt med meg hvis jeg ikke syns RF7 spiller bra. Akkurat som jeg ikke kan fortelle deg at du liker pølse bedre enn hamburger. Det er din smak som gjelder. Ingenting er bedre enn at du er fornøyd med dine høyttalere.

Personlig syns jeg ikke det lille jeg har hørt av Klipsch har imponert meg. Har hørt de på både Sony ( som jo MÅ jeg mismatch) og Krell. Syns det blir for lyst og skarpt, slitsomt å høre på. Men at de trøkker, det er jeg enig i. Men de passer altså ikke til mitt lydideal.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Ikke så hårsår nå Chris. Hvis noen mener at Klipsch har dårlig lyd, så stemmer det. For den det gjelder. Du kan ikke påstå at det er noe galt med meg hvis jeg ikke syns RF7 spiller bra. Akkurat som jeg ikke kan fortelle deg at du liker pølse bedre enn hamburger. Det er din smak som gjelder. Ingenting er bedre enn at du er fornøyd med dine høyttalere.

Personlig syns jeg ikke det lille jeg har hørt av Klipsch har imponert meg. Har hørt de på både Sony ( som jo MÅ jeg mismatch) og Krell. Syns det blir for lyst og skarpt, slitsomt å høre på. Men at de trøkker, det er jeg enig i. Men de passer altså ikke til mitt lydideal.
    Nei jeg kan ikke tvinge noen til og like det liksom :lol:

Men om folk ikke liker Klipsch er ikke det mit problem, Jeg er fornøyd sjøl :wink:

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier bare en ting folkens, matching... Det er noe av morroa med Klipsch, å matching er viktig....

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lyd er selvfølgelig en subjektig ting, men man kan ikke si "jeg har rett og du har feil" om akkurat denne delen.

I hvertfall er det sånn jeg ser det. altså wolfer. no offence men tror det er lurt å passe seg litt for å komme med så krasse uttalelser. du kan godt si jeg liker ikke klipsch, men la det for guds skyld bli med det. ellers kommer vi til å ha en uendelig lang "jeg har rett og du har feil"-diskusjon. :wink:

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lyd er selvfølgelig en subjektig ting, men man kan ikke si "jeg har rett og du har feil" om akkurat denne delen.

I hvertfall er det sånn jeg ser det. altså wolfer. no offence men tror det er lurt å passe seg litt for å komme med så krasse uttalelser. du kan godt si jeg liker ikke klipsch, men la det for guds skyld bli med det. ellers kommer vi til å ha en uendelig lang "jeg har rett og du har feil"-diskusjon. :wink:
    Bra sagt Martin :wink:

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    viss lyd bare er subjektivt så er alt subjektivt, ergo alle tester er meningsløse :lol:
    visse ting er reelle fakta. om man har hørt riktig.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av buril2000
    At noe er lagd i USA, er vel ikke et salgsargument i seg selv. :roll:
    Godt poeng! Kan da ikke ha noe å si...

Dessuten tror jeg man skal lete lenge for å finne et produkt hvor alle inngående deler er laget i samme land...

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    viss lyd bare er subjektivt så er alt subjektivt, ergo alle tester er meningsløse :lol:
    visse ting er reelle fakta. om man har hørt riktig.
    du sier mye rart du einis. :lol: det der gidder jeg ikke å diskutere engang :wink:

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noe du ikke klarte å forstå?
    lol. det du sier er at alle forskjeller er en illusjon fra person til person :lol:
    en bedre bil er en bedre bil, samme gjelder høyttalere. klipsch har noen styrker, men også store svakheter på samme tid.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller bare si, ingen høyttalere er HELT perfekt :lol:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er den perfekte høyttaler? Tja si det, Klipsch låter jo ikke akuratt likt som f.eks B&W. Man må nok velge det man liker... Knut Vadseth sa at en modell av Usher var det som var teknisk mulig å få ut av en høyttaler i dag.. (2 år siden tror jeg)... Tror liksom ikke han er fyren som skal begynne å teste Klipsch da nei .

Selv har jeg BW 703, som jeg bruker daglig, de spiller rent, høyt og veldig riktig (mitt syn). Men til fest, da må CV AL1000 frem, de får virkelig liv i røra, Metallica - Master of puppets og godt med volum... da spiller de mye bedre enn BW 703, og vi tenker ikke over all dritten AL1000 egentlig kaster ut. BW703 hadde aldri i verden lått noe pent til fest, mye pga at vi spiller så forbanna høyt.

Folk må velge det som passer dem, og deres bruk... merke vs. merke diskusjoner er bare dumt, og kommer oftest ingen vei. Si din mening, men ikke rakk ned på andres synspunkter.
    Er også evig oppgitt over folk som til stadighet kommer på forumet som lager topicer som "Dali vs. JBL" etc.... DRA MED DEG ØRA TIL BUTIKKEN Å LYTT SJØL! Spørr heller etter hva slags merker vi anbefaler til gitt pris, så har du et utgangspunkt i hva du iallefall er anbefalt av oss å høre på. Så etter på kan du si hva du mener, og hvorfor..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hva er den perfekte høyttaler? Tja si det, Klipsch låter jo ikke akuratt likt som f.eks B&W. Man må nok velge det man liker... Knut Vadseth sa at en modell av Usher var det som var teknisk mulig å få ut av en høyttaler i dag.. (2 år siden tror jeg)... Tror liksom ikke han er fyren som skal begynne å teste Klipsch da nei .

Selv har jeg BW 703, som jeg bruker daglig, de spiller rent, høyt og veldig riktig (mitt syn). Men til fest, da må CV AL1000 frem, de får virkelig liv i røra, Metallica - Master of puppets og godt med volum... da spiller de mye bedre enn BW 703, og vi tenker ikke over all dritten AL1000 egentlig kaster ut. BW703 hadde aldri i verden lått noe pent til fest, mye pga at vi spiller så forbanna høyt.

Folk må velge det som passer dem, og deres bruk... merke vs. merke diskusjoner er bare dumt, og kommer oftest ingen vei. Si din mening, men ikke rakk ned på andres synspunkter.
    Er også evig oppgitt over folk som til stadighet kommer på forumet som lager topicer som "Dali vs. JBL" etc.... DRA MED DEG ØRA TIL BUTIKKEN Å LYTT SJØL! Spørr heller etter hva slags merker vi anbefaler til gitt pris, så har du et utgangspunkt i hva du iallefall er anbefalt av oss å høre på. Så etter på kan du si hva du mener, og hvorfor..

Kan ikke få sakt det bedre :wink:

Les det skrob skriver, det er HELT riktig!

Jeg har hørt ganske mange høyttaler merker g jeg kom frem til at Klipsch var MITT beste valg :wink:

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    noe du ikke klarte å forstå?
    lol. det du sier er at alle forskjeller er en illusjon fra person til person :lol:
    en bedre bil er en bedre bil, samme gjelder høyttalere. klipsch har noen styrker, men også store svakheter på samme tid.
    nå må du gi deg einis. vi vet feks. at mange liker B&W, mens andre liker Klipsch bedre. mao. lyd er en subjektiv ting. :?

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •