Høyttalere til liten ungdomsklubb - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvis dette er til en ungdomsklubb, og høyttalerne skal være i CV 12" størrelse, hadde jeg styrt unna alt fra CV hifi.

Da tror jeg heller at noe billig PA ville passet mye bedre, spiller mye høyere, og det er det man vil på en klubb, ha høy musikk! Kjøp 2 12" og en 18" subb for eks. Da får dere nok lyd. Det er msse på ljudia som passer bra til dette. Selv om produktene ikke er av topp kvalitet, så er det gode nok tl en klubb. For man kommer ikke til en klubb for å høre på fin musikk!

Jeg vet jeg sa tidligere at du burde styre unna ljudia, men det var før jg så størrelsen dere var ute etter!

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    hvis dette er til en ungdomsklubb, og høyttalerne skal være i CV 12" størrelse, hadde jeg styrt unna alt fra CV hifi.

Da tror jeg heller at noe billig PA ville passet mye bedre, spiller mye høyere, og det er det man vil på en klubb, ha høy musikk! Kjøp 2 12" og en 18" subb for eks. Da får dere nok lyd. Det er msse på ljudia som passer bra til dette. Selv om produktene ikke er av topp kvalitet, så er det gode nok tl en klubb. For man kommer ikke til en klubb for å høre på fin musikk!

Jeg vet jeg sa tidligere at du burde styre unna ljudia, men det var før jg så størrelsen dere var ute etter!
    Litt vanskelig å få to PA topp og bunn inn der da... måtte vel ofret en sofa eller biljardbordet. Som sagt er det en liten ungdomsklubb...

Active Runelang81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    443
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det ikke snakk om KUN å bytte ut høytalerne???

Vh Rune L

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Runelang81
    Var det ikke snakk om KUN å bytte ut høytalerne???

Vh Rune L
    Det var snakk om det da, men folk kommer fortsatt med forslag om PA bunn og topp...

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor liten er dene klubben egentlig a? høres ut som ett kott jo Hvorfor ikke kjøpe low celling høyttalere og fly dem. da får man jo god plass.

Active Runelang81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    443
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gir meg ikke på CV eller lignende jeg, så ett par Cv Classic 10 her inne til salgs, mener det var 1900 for de, nesten nye. Tror ikke den forsterkeren din kan dra så veldig mye mer. Dere skal vel spille på litt volum så....

Lykke til.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •