Hvilken SVS? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Hvilken SVS?

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lassesen
    Sitat Opprinnelig postet av Runelang81
    Vet det sikkert står en plass, MEN :

Hvem gir mest trykk av SVS'en for rundt 1200 dollar? Er jo noen å velge mellom der.....jeg driter i størrelsen, selv om jeg i utganspunktet hadde tenkt meg en tube...men ikke tenk på det .

Vh Rune L
    SVS har bare bra produkter men det er altids noen produkter som skiller seg ut, og det er nemlig PB12-Plus/2!

Denne koster $1199 og er det beste produktet SVS har i forhold til pris.
    Har den selv og kan absolutt anbefales på det sterkeste!
    Den har kraft og dypbass de fleste subwoofere på markedet idag kan se langt etter.

-Og med pianolakk blir den jo lækker også...

Men fort et par tusen dyrere og krever mer vedlikehold... ops:
    Som "plaster på såret" får man forsterker med PEQ som på Ultra modellene da.

Før jeg bestillte min PB12-Plus/2, ville jeg egentelig helst ha en av subene med Ultra element. Må innrømme at det var litt fordi det elementet ser helt rått ut, og en del bedre enn db12 elementet. Men også fordi lyden skal være noe bedre/strammere selvsagt.

Så jeg sendte en mail og spurte hvilken av PB12 Ultra (boksen med ett Ultra element) og PB12-Plus/2 de ville anbefale, da de to koster omtrent det samme.
    Her er svaret jeg fikk:
    Hey John;

Basically the PB12-Plus/2 will be able to play noticeably louder while the PB12-Ultra will have a little better sound quality. Personally I think that the increase in output is a more valuable advantage than the small increase in sound quality but it depends on your personal preferences. The PB12-Plus/2 will basically be twice as powerful as the 2039PCPlus you are used to, while the PB12-Ultra will be more powerful but it won’t be a night and day difference like the Plus/2.

Erik K
    Da ble det PB12-Plus/2 på meg. Angrer ikke - nå har jeg riktignok ikke hørt Ultraen da men...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Runelang81
    Vet det sikkert står en plass, MEN :

Hvem gir mest trykk av SVS'en for rundt 1200 dollar? Er jo noen å velge mellom der.....jeg driter i størrelsen, selv om jeg i utganspunktet hadde tenkt meg en tube...men ikke tenk på det .

Vh Rune L
    PB12 plus/ 2 er desidert beste kjøp fra SVS dersom du har plass, sansynligvis beste kjøp av subwoofer uansett merke.

Den er helt vanvittig, har akkurat bestilt en til kinoen min

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dag johnsen
    .......PB12 plus/ 2 er desidert beste kjøp fra SVS dersom du har plass, sansynligvis beste kjøp av subwoofer uansett merke. Den er helt vanvittig, har akkurat bestilt en til kinoen min
    Da kan vi se fram til å kunne lage en duell med 2 stk. enkle Plus'er med 12" mot 1 stk. Plus m/dobbel 12"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flageborg@flageborg.no
    Sitat Opprinnelig postet av dag johnsen
    .......PB12 plus/ 2 er desidert beste kjøp fra SVS dersom du har plass, sansynligvis beste kjøp av subwoofer uansett merke. Den er helt vanvittig, har akkurat bestilt en til kinoen min
    Da kan vi se fram til å kunne lage en duell med 2 stk. enkle Plus'er med 12" mot 1 stk. Plus m/dobbel 12"
    Oh yes, men husk at prisen på en PB12 plus/2 inkl frakt er ca 12000, mens 2X PB12 plus koster ca 18.500 kroner.

Spennenden blir det uansett!

Dag

Active Runelang81 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    443
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Til 18500 er det vel andre fra SVS som også bør tas med i vurderingen ved ett eventuelt kjøp, f.eks Ultra/2.

test mest mulig dere før feriepenga kommer, da må jeg ta ett valg.... :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •