Valg av Fronthøttalere?!?!? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann!
    Slenger meg med på tråden jeg og... Driver å sparer penger til høyttalere nå, og sikler på bl.a. det som er nevnt her i tråden. Leste også testen av surround-pakker i DVD & Hjemmekino, og ble MEGET interessert i Klipsch. Hadde egenlig nesten bestemt meg for B&W 600, men ble utrolig usikker... Klipsch blir litt sånn som Cerwin Vega, men med bedre/penere lyd? Har Denon AVR 3802, og hører på omtrent alt, men mest rock (alt mulig) og trance. Hører også på litt roligere musikk, sånn som Mark Knopfler og Lene Marlin. Skal ha surround, men velger pakke hovedsaklig basert på frontene...

Edit: Ikke tenk så mye på ampen, den skal byttes ut/få samarbeidspartnere etterhvert...

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Krøvel Velle
    ........Har Denon AVR 3802, og hører på omtrent alt, men mest rock (alt mulig) og trance. .....
    Det betyr vel at du ikke har tilgang på DTS-lyd....eller? I så fall er det første du bør gjøre....å bytte receiver :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har DTS jo... Kjapt klippet fra http://www.audiorevolution.com/equip/denonav3802:
    It comes with a pair of "surround back" amps, which can be configured either to handle a second "zone" outside your listening room – where you can select an input other than that being used for the main output – or to deliver the rear outputs of the on-board DTS ES system that can decode 7.1.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lars^
    var på hifi klubben for en mnd tid siden å hørte på suite 2,8 dm603 og concept 8.

for min del blei concept 8 tidlig eliminert, jeg ville gått for suite 2,8 men dm603 er ikke å forrakte den heller.
    Jeg syntes concept serien er litt innestengt i lyden. Rett meg hvis jeg tar feil, ellers så er det jeg som er godt vant :wink:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •