Proson?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Proson?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson?

Noen som har noen erfaring med denne pakken: Proson 702 twin komplett kinopakke til 5995,- hos elgiganten http://www.elgiganten.no/commerce/main.asp
    Er prisen ok?

Newcomer HAYFAY sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Go kveld i stugå!

Jeg har ikke peiling på anlegget du etterspør, men jeg har litt peiling på ELGIGANTEN. Bor rett ved buttikken deres. Og har handlet der 1 gang (ALDRI MER) Kjøpte en Force 1145s og parabol med 4 hoder og 99 cm skål der for 8500,- (DYRT!) Skulle også ha en Scartkabel. De hadde ikke fler nye igjen, men jeg var så heldig at jeg fikk en brukt en til FULL pris!

Jeg hadde ikke peiling på å sette opp parabol, men dette var ikke noe problem, de kunne hjelpe meg underveis (pr. telefon) Når jeg omsider hadde hengt skåla på veggen ringte jeg dem på Lørdag og spurte om satelitt posisjoner osv, men ble bedt om å ringe tilbake på mandag! (Hadde ikke internett på den tiden!) Slikt er skikkelig gøy når man har spart i flere månder og må vente enda to dager for å være i (tv)rute!

En annen ting er at de var i flyttefase akkurat da jeg handlet der. De hadde ikke fått dataene igang enda derfor fikk de ikke skrevet ut kvittering til meg, men noterte høflig navn og adresse for å ettersende. Flere uker gikk ingen kvittering kom. Ringte 1, 2 og 3 ganger og etterspurte den. Ingenting kom. Nå har jeg rett og slett gitt opp. Jeg fraråder deg fra å handle der. Det er selgere som kun er intrissert i å få pengene til kunden. Ikke selgere som er intrissert i å tilfredstille kunden slik det skal være. Du skal elske din kunde. Det er ham du lever av!

Vel, dette er i allefall det som hendte med meg. Har du lyst til å få et riktig kjør om noe skulle være galt eller liknende, så er det bare å handle der.

Jeg kunne fortalt flere ting derfra. F.eks at de prøvde å selge moren til dama til broren min. (litt av en frase) et møkkaanlegg til en overpris som ikke liknet grisen.

Og en kollega som også kjøpte satelitt tuner der. Den var helt i ørska. Da han skulle bytte den var han så heldig å få med seg en demomodell uten avslag i pris!!

Så for all del! Bare kjøp der du! Eller? [/b]

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ville jeg nok mye heller kjøpt det proson anlegget som hifi center kjeden annonserer til 5000 kr. Proson Reality 63SA,52SA og 51SA, det er mye bedre høyttalere enn de du har sett på elgiganten. Se nettsidene www.hi-fi-center.no og sjekk ut hjemmekino kampanje!

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier som HAYFAY, hold deg unna elgiganten!

Jeg bor ikke så langt unna elgiganten. Da jeg var på jakt etter spikes tok jeg en tur innom for å høre hva de hadde å tilby. Jeg tasset litt rundt i butikken og så på utvalget, så kom det en hyggelig fyr bort til meg og spurte: Hei du, ser ut som du trenger litt hjelp! Jeg svarte kanskje det. Jeg er nemligen på utkikk etter spikes til mine nye høyttalere.
    Eehhh, --SPIKES?, hva er det? -Sånne "spiker" som settes i bunnen på høyttaleren for å gi bedre bass svarte jeg. Han ropte på butikksjefen, som kom bort og spurte om det var noget han kunne hjelpe meg med. -Han som spurte meg først sa: Karen her er på utkikk etter "SPIKES"??, har vi det? -SPIKES???, er ikke helt med jeg.......... Jeg forklarte igjen at det var sånne "spiker" under høyttaleren som skulle gi bedre bass". Hmmm, sa han, det har vi nok ikke....(han så dumt på meg og skjønte fortsatt ikke hva spikes var!!!)

En bedrift som omtrent bare omsetter "hifi" bør da vite hva spikes er????

Dette sier litt hvor inkompetente de ansatte hos elgiganten er! For en møkkabutikk, hold dere langt unna!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke Hi-Fi Center Kjeden de som går av veien for å lyve deg rett opp i fjeset for å få solgt deg noen overprisede greier de heller...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •