Patos B410, men hvilken sub?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Patos B410, men hvilken sub?

Jeg vurderer sterkt og kjøpe meg Patos B410, skal oxo ha subb men er litt usikker på hva jeg skal velge, det står mellom 1stk patosBsub12, 1 eller 2stk PatosBsub10(har ikke helt bestemt meg) eller 2 stk cerwin vega clsc12s.. hva tror dere hadde Vært den beste og rimeligste løsningen?

Mvh Thomas

Newcomer Claus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B410 er relativt kjappe og definerte i bassen. Tror jeg ville gått for en dobbel 10' fra samme produsent.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal det brukes til surround eller stereo?Til hjemmekinobruk ville jeg gått for Bsub12,den går lengre ned i "kjelleren" enn Bsub10.Til stereo er nok 2 stk Bsub10 et bedre resultat.For prisen av 2 stk Bsub10,får 1 stk Patos Lyric sub 10,som du også burde vurdere.

Det beste er selvfølgelig å prøve hjemme,noe som ikke burde være så vanskelig å få til.Snorre pleier nemlig å være veldig grei når det gjelder hjemlån av Hi-Fi utstyr.For 9000,- er det også mye bra å få på bruktmarked.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, har veldog lyst på 2stk sub10 ja
    Det kommer til og bli mest brukt til stereo i starten, men har planer om en patos hjemmekino med tiden, men d er jo nesten umulig og finne specs og bilder av sub10 og sub12 da!? noen som kan hjelpe?

Snorre er veldig grei og ha med og gjøre han ja, kommer med tilbud om forsterker og slikt hele tia, men For han er d jo bare patos som man kan ha da:P han er veldig patosfrelst, men skal si han kan sakene sine

Btw: hørte på Patos B510 og sub12 i går, fytterakkern det var skikkelig digg lyd, elsker når d kommer skikkelig "tung" bass fra subben!
    Har noen av dere hørt sub10? har den sånn "tung" bass?

Mvh thomas

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg foreslo oxo cv subber oppi her ett sted:S men grunnen til d var att jeg ser mange på forumet her som skryter av dem og tenkte det kunne være en billig og morro løsning men jeg har nå ikke hørt de så hvis det er fler her med erfaringer om patos sub12, sub10 og clsc12s så bare del de med meg både positive og negative

Newcomer buckweed sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt cv sine subber, men tror selv at du vill bli mer fornøyd med en 12" av patos enn 12" cv..
    Cv er jo laget for å holde følge med sine medsvarende serier som spiller høyt..
    Den går nok ikke så djupt osv. som patos..
    Skal ikke vere for stor i kjeften nå siden jeg ikke har hørt dette..

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2xsub10 er nok den råeste løsningen.. Jeg har aldrig hørt patos sine b subber men har selv en lyric sub 12 å den låter kjempe bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •