PSB Image S50 eller B25, hva skal jeg velge??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PSB Image S50 eller B25, hva skal jeg velge??

Har bestemt meg for å kjøpe meg nytt anlegg fra PSB Image serien. Skal ha t 55 foran, c60 til center og subsonic 8. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal til bakhøyttalere...Alternativene er enten B 25 eller S 50, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal velge. I tillegg koster S 50 5995 i motsetning til B 25's 3495. Er det noen som har erfaringer med såkalte bipolare høyttalere? Er de bedre? I følge spesifikasjonene tåler de mye mer sett i forhold til watt...

Noen som kan hjelpe meg og velge???

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får sikkert en noe større surroundeffekt med bipolar. men b25 har større brukspotensial som et anlegg nummer 2. eller lignende da....sikkert lettere å selge også.

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hadde bipolar høyttalere før. det ga ikke så mye større effekt!

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har B25 bak selv, 4 stk. Kjører altså 7.1 i et relativt stort rom, det er 2m fra sofaen og til bakveggen der surround back høyttalerne står. Rombredden er også nesten 4m så jeg får ikke surroundhøyttalerne tett innpå heller. B25 fungerer helt ypperlig her. I et lite, smalt rom med sofaen inntil bakveggen og kun 5.1 oppsett kan det dog godt tenkes at S50 vil fungere vesentlig bedre. Hva slags rom har du ?

Jeg droppet forresten spesial-senterhøyttaler og brukte heller et par B25 seriekoblet som senterhøyttaler også. Egentlig grunnet at C60 varlitt bred og ikke fantes i lys lønn finish, men så bra som det nå fungerer med 2xB25 hadde jeg gått for denne løsningen igjen selv om C60 hadde vært å få i lys lønn.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •