Bassproblemer Clsc215 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 106 av 106
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg vært hos kameraten min, første gang siden han fikk sine CLCS 215, og nå har det skjedd mye. De låter jo rett og slett BRA! Det basser helt utrolig, men trykket kjenner man ikke så godt, så her har han litt å jobbe med på plassering. Men du verden for en lyd det er i disse nå, det er helt klart den beste mellomtona CV har levert i en høyttaler til hjemmebruk, diskanten funker også. Skal jeg ha hjemmekino, så er valget for meg enkelt! Ser for lite film til å svi 30k++ på det... Lyden kan seff ikke sammenlignes med mine BW703(som koster 23k), men BW'ene kan heller ikke spille spessielt høyt. Hipp hipp HURRA for CV! (selv om de er endel vanskeligere å plassere o.l. enn DC serien).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Nå har jeg hatt cerwinene (clsc215) mine en og en halv måned ca, men jeg blir ikke helt fortrolig med dem eller rettere sagt den type lydkarakter. Lurer rett og slett på om jeg skal gå den andre veien igjen, til mer hifi. Har lurt litt på psb t65 el. Er dette et bra valg til litt allround. Har hatt Magnat vintage 350 før, hvordan er psbène i forhold til disse evt. Noen som vil bytte i noe sånt forresten?. Som sagt så er de bare 1,5mnd gamle strøkne med forsikring.

Daydreamer

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja, selv syns jeg NAD er litt slitsåmt på så store beist, lyden kan bli litt tynn o.l. Men PSB T65 er absolutt å anbefale.. Men Patos har også oppgradert sin Basic serie. Sjekk på www.patos.no . 510 er ganske bass rik også.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kanskje Patos er vel så bra, hørte på en Patos modell når jeg kjøpte Magnatene. Og de spilte veldig bra.Husker ikke hvilken modell. Men vi får se, må se om jeg kan få til en handel med noen. Har ikke råd uten å bli kvitt cerwinene først.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg hadde i dag en kjempehyggelig samtale med Hifi Klubben i Grimstad, jeg ringte dem og sa at jeg ikke var fortrolig med lyden i clsc215 som jeg kjøpte for en over en måned siden. Da fikk jeg til svar at jeg kunne bare komme bort med dem igjen å prøve noe annet. Bra service spør du meg. Han foreslo kanskje evidence 870 eller b&w cdm 604 s3. Har noen noe synspunkt på hva jeg skal gå for?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og forresten hvordan blir nadene mine på sånne høyttalere?

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •