Klipsch RW-8 og andre sånne små

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RW-8 og andre sånne små

Jeg var innom Norsk Lyd og Bilde (fin butikk, men ikke akkurat lett å finne), og ba om å få demonstrert en sub med maks 10" til opptil fem gærninger, og ble anbefalt denne, og fikk igrunn en ganske overbevisende demonstrasjon sammen med Audio Pro Black Diamond. Noen andre som har noen erfaringer med denne, eller andre subwoofere i samme størrelse og prisklasse? Mine egne JMlab Cobalt 816S går ikke spesielt dypt, og på film savner jeg litt fundament, men på den annen side er jeg sterkt begrenset av plass, penger og for den saks skyld også naboer, ergo liten og rimelig sub. REL Quake virker spennende, men jeg kunne ikke få demo, og den var uansett et par tusenlapper over budsjett.

Jeg har forøvrig også testet subber fra Dali og B&W i samme prisklasse, ingen av dem overbeviste noe særlig.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HiFi center kjeden selger ut noen Velodyne CHT10 forholdsvis billig nå. Det kan jo være et alternativ. Jeg har ikke hørt så mye på 10" .(kun i butikken) En kompis av meg har CHT 8, denne har svært lav morrofaktor.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •