Hva bør jeg velge v.2.0 :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva bør jeg velge v.2.0 :)

hei igjen, jeg driver jo da med undersøkelser av anlegg, som noen har fått med seg :P dere overbeviste meg sist om at B&W DM603 S3 var en bra høytaler, jeg var å hørte på den også, og kan si meg enig i det!
    Men så... :lol: så jeg på hificenter: JBL NORTHRIDGE E-90, de så jo ganske kraftige ut! står ikke så mye om den , 2x 8"bla, noen som har erfaringer med de høytalerene? i forhold til B&W sine? bestemt meg for å gå får H/K's 3550 forsterker så tenk litt på den &! Er vel garantert noen som har noe fornuftig å si

Intermediate SnOopy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Northbrigde er en ny serie så jeg har aldri hørt den. Etter det jeg har lest er det en grei høyttaler, men har litt problemer med mellomtonen. Diskanten er heller ikke av det beste i den pris gruppen.
    Om du ønsker en høyttaler som spiller mye bass er dette muligens noe for deg. Det er nok en hjemmekino høyttaler mer en det er en musikk høyttaler.

Jeg er i første om gang litt skeptisk til å mache disse med Harman Kardon pga lyden. Jeg er redd det kan bli litt fetere lyd en det man ønsker. (mye bass) Det er alltid gøy med bass, men er redd det blir litt mye over lengre tid.
    Hvordan blir det med detaljer og dialog er ett av spørsmålene som bør vurderes.

Ikke kjøp noe du ikke har testet/hørt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan lese en "minitest" av Northridge E90 i siste utgave av DVD & Hjemmekino. Fikk 87 av 100 mulige der ankepunktet var "litt doven mellomtone".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •