Fronthøyttalere for hjemmekino som kan henges på veggen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fronthøyttalere for hjemmekino som kan henges på veggen

Hei!

Jeg er ute etter et par høyttalere som kan henges på vegg, men som samtidig er store nok til at de kan settes som large i hjemmekinoforsterkeren, samt gi brukbar lyd for musikk i stereo med subwooferen slått av.

Tenkte å bygge et par hyller, evt. bruke noen tv-stativer fra Biltema el.l. for å henge dem opp, slik at jeg kan ha vibrasjonsisolerende puter under dem for å "frikoble" dem fra veggen. Dette er et must siden de skal henge på veggen inn mot naboen. Bassrefleksport som peker forover istedet for bakover er en fordel, men det har lavere prioritet i forhold til lydkvalitet & pris.

Jeg har fra før etpar Dali 18mkII gulvhøyttalere, men har liten plass og vil ha noen som kan henges på veggen ved siden av lerretet. Jeg regner selvsagt ikke med å få like kraftig lyd som fra gulvhøyttalerne, men den kraften får jeg ikke brukt så mye allikevel, da jeg bor i blokk m/naboer. Jeg har subwoofer i tillegg, men som sagt bruker jeg denne kun til hjemmekino, ikke til stereo musikklytting.

Pris bør ligge ikke over 5000 kr. Noen forslag? Kan godt være brukt hvis noen vet om noen til salgs.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tja B&W 602 og Audio Pro Black Pearl kan henges på veggen og skulle passe for lommeboken din...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •