Cerwin Vega CLSC-215 ENDELIG!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin Vega CLSC-215 ENDELIG!!

YES folkens!!! Da er endelig Cerwin Vega'ene mine oppe og går. Har koblet de opp mot en Mistral-1500 (2x320watt i 80hm). Det tok meg nøyaktig ett minutt og tredve sekunder før jeg fikk klage, det var naboen som hamra på døra og skreik at alle bildene fra veggen hans dreiv å datt ned. Dette er bare helt rått. Enda hadde jeg masse å gå på tror jeg.. Skal teste nå..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå hang naboen under ut av vinuet sitt og skrek at "det var da jævlig til lyd...". Dette er perfect. Til alle som har tenkt på å kjøpe Cerwin Vega, men som er i tvil: KJØP DEM!! De spiller faktisk ganske klart også, helt knall. Bare få på skikkelig forsterker og ikke det jævla NAD tullet til hi-fi klubben, for det holder ikke as.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe...Du får ha det gøy med høytalerene dine til purken kommer å henter de :P Jeg syntes det er mere trøkk en fin lyd da. Men trøkk er det hehe, har fått en demo av de. Reiv godt i buksene det å resten av kroppen. Men jeg mener det er mere festhøytalere enn hverdagshøytalere.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, gratulerer med dinosaur høyttalere . Jeg solgt mine NAD 319/216 til en kompis som jeg også skaffet Cerwin vega clsc 215 til. Spiller bra det, men savner kanskje litt av den dypeste bassen, så her har nok du funnet en bedre forstekrer. NAD'ene er i brokoblamodus: dvs. 2x400watt 8ohm. Men at det spillte rått, det er det ingen tvil om, og til hvilken PRIS! AL1000'a mine (som jeg mener er de beste CV høyttalerene på lydkvalitets siden, og er penest å se på) koste liksom 10.000kr for 5år siden . Og kan ikke måle seg med trøkket 215 lager .

Og det er sikkert slik at det ikke behøver å være stille før etter kl 23?! .

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

215

Brukte først en Parasound HCA 2003 som jo er en rå effektforsterker men byttet så til en Poshing JQN 10002 på 2*1000 w i 8ohm og den veier 36kg og jeg merker at høytalerne trives enda bedre så du får nok aldri for lite styrke til disse.minuset er at det er to store vifter i forsterkeren som står og bråker men spiller sjelden så lavt at jeg hører dem :twisted:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: 215

Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Brukte først en Parasound HCA 2003 som jo er en rå effektforsterker men byttet så til en Poshing JQN 10002 på 2*1000 w i 8ohm og den veier 36kg og jeg merker at høytalerne trives enda bedre så du får nok aldri for lite styrke til disse.minuset er at det er to store vifter i forsterkeren som står og bråker men spiller sjelden så lavt at jeg hører dem :twisted:
    Herlig . Synd Hifiklubben ikke har noe godt alternativ asså. De trenger sårt en NAD 218 igjen... som kan dra disse beistene bedre.. Men 372+272 gjør nytt og da, og kanskje naboene er likså glade for det .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •