Spørsmål angående Velodyne?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer tmas- sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da er den oppe å går, har fått ca 2 timer med spilling nå.
    Førsteintrykket er nokså bra, eneste som irriterte meg er at det ikke går ann å se hvor høyt gain er stilt på den, må liksom se hvor fort et blått lys blikner og utifra det skal e liksom skjønne ka den e stilt inn på :?: :?:
    Lydmessig virker den meget bra, har ikke fått såtte den opp skikkelig men det virker meget lovende. Må nesten gi den noen timer innspilling før e kommer med mer detaljerte kommenterer.

Fulgte også med en fin liten fjernkontroll hvor man har det meste av instilligsmuligheter som fase, volum, lagring av program(meget smart) og slokking\demping av lysdioden.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm,, høres bra ut det her. Men hvordan er den i bassen? Er den veldig rask? Bare det ikke er sånn sløv CV bass hehe. Men hvordan trøkker den da? River den godt?

Newcomer tmas- sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ole18
    Hmm,, høres bra ut det her. Men hvordan er den i bassen? Er den veldig rask? Bare det ikke er sånn sløv CV bass hehe. Men hvordan trøkker den da? River den godt?
    Det sier seg selv at den ikke kan være like kjapp som for eks spl 1000\1200 siden det e et 15" element med bare halvparten så mye krefter til disposisjon, MEN for å være et så stort element synes jeg den ga meget kjappe og kraftige slag, samtidig som den gikk kjellerdypt med en ok kontroll.
    I mitt rom som bokstavelig spiser opp alt av bass gav den et rimelig godt trykk med grei kontroll, blei litt "buldring" på ekstreme volum.
    Får du muligheten til å teste den så tvila e på om du blir skuffa.

Har litt lyst å teste de litt større velodyne subbene også jeg no, dd18 for eks.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo DD serien er sikkert helt ektrem. Men her snakker vi om prisforskjeller også. Du får jo 3stk CHT-15R til samme prisen som 1stk DD18. Syntes DD serien er overprisa jeg, det er jo ikke så mange som betaler 35k for en sub. Tviler på at den koster mere enn 15-20k å produsere uansett..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man betaler ikke full pris på noe som er så dyrt.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zulu
    Man betaler ikke full pris på noe som er så dyrt.
    Nei det er nok sant zulu. Jeg hadde ihvertfall ikke gitt mere enn 30k selvom listepris var 35k hvis jeg skulle hatt den...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •