Audiovector senterhøytaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector senterhøytaler

Hei!

Lurte på om noen har noen erfaringer med Audiovector senterhøytalere. Især AV3CI kontra "gamle" AVC. Jeg har hørt på AVCen men ble ikke helt overbevist... hørte da sammen med AV M3 super (som jeg har hjemme). Syntest at samtaler på AVCen ble for svake og monotone samtidig som man hele tiden måtte justere lyden opp (for å høre) og ned (når noe skjedde i filmen). Det er en 'liten' prisforskjell på disse to på mellom 4 og 4.5 lapper så svaret burde sikkert gitt seg selv - men ...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velger å svare meg selv i den tro det muligens finnes andre der ute som vurderer AV3CI.

Jeg fikk et greit tilbud på AV3CI Super og hoppet like godt på det. Tale er nå mye mer fremtredende, slipper å justere volumen hele tiden samt flyten mellom fronthøytalerne er markant bedre og mer presis. Det er en mye større 'boks' en AVCen, noe som gjenspeiles i høy moro faktor samtidig som TVen merker litt til magnetismen fra AV3CIen. Den *skal* være magnetisk skjermet, så jeg skal følge dette opp med Oslo Hi-Fi...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det dknorsemann!

Kjører selv Mi3 som fronter, og er spent på dine tilbakemeldinger på senter'n....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •