Nye høytalere. JM Lab, Polk Audio?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høytalere. JM Lab, Polk Audio?

Ja, så har tiden kommet for oppgradering av høytalere. Hastverk har jeg ikke. Jeg vurderer sterkt JMLab Cobalt serien, men har også fattet interesse for Polk Audio da disse får veldig god kritikk i USA og jeg har fått ganske gode priser på disse via en butikk i Sverige (langt under Cobalt priser her i norge). Det jeg lurer på er om det er noen som eier eller har hørt Polk høytalere her på forumet? I så fall er jeg veldig interessert i deres erfaringer. Det gjelder Polk Audio RTi8 eller RTi10(Front), Polk Audio CSi5(center), Polk Audio FXi3 eller FXi5(surr) og Polk Audio PSW404(sub).

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Huset har en haug med brukte Cobalt-høytalere som du får for ca. halvpris med 3 måneders garanti. Ring Hi-Fi Huset og spør hva de har inne: 67529950

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset . Skal ta meg en snakk med de via tlf. Det som er litt håpløst er situasjonen jeg er i. Her jeg bor er det veldig dårlig med utvalg i høytalere, så jeg må gå mye etter kritikk og erfaringer jeg leser på nettet da jeg ikke har mulighet å høre på de. Jeg har en hjemmekino med en Pioneer vsx-ax5ai som skal drive høytalerne i Cobalt serien (Front, center, surround til å begynne med. Sub har jeg så jeg drøyer den...). Rommet mitt er forholsvis lite 3,6x4,3 m2. Det jeg lurer på er om jeg klarer meg med Cobalt 816 S eller bør jeg gå for 826 S.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ha gått for 826s hadde eg vert deg. Tykkjer den er ein del sprekare en 816s. Men for å få utnytta potensiale i 826s, så er det best med eit effekttrinn. Så da får du heller vurdere kva du vil gå for.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •