erfaring med Logitech Speaker Z-3 2.1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

erfaring med Logitech Speaker Z-3 2.1

Jeg lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer med Her
    Hadde tengt til å kjøpe meg det!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: erfaring med Logitech Speaker Z-3 2.1

Hei!

Har et x-230 sett på "kontoret" (ikke do) som jeg er meget fornøyd med. Kjempebra til prisen (350.-). Bruker de stort sett til mp3 filer, så jeg har ikke sjekka de til film..... Settet du har tittet på er vel noe kraftigere så det burde bli bra hvis forventingene ikke er alt for store..... Sjekk hardware.no for billigste pris....

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 4.1 vesjon, og kan trygt si at det er verdt pengene.
    Iallefall for meg (betalte 1,- krone for det :P ).

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [likerHIFI
    ]Har 4.1 vesjon, og kan trygt si at det er verdt pengene.
    Iallefall for meg (betalte 1,- krone for det :P ).
    Hehe hvor fikk du det for den prisen?? :shock:

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Telenor kanskje :?:

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logitech sine lowend høytalere er faktisk helt ok til prisen ,men går du til demmes "highend" løsninger så er det noe av det værste jeg har hørt.

Har testet X5300 og Z680. Jeg tror ikke det er delefilter på subben ,men det kan også være kraftig feil innstilt. Jeg kjørte en sinustone inn på høytalerne og når jeg hadde 250hz så merket jeg at det ristet kraftig ifra subben.. En sub på 250hz? jaja.. Og Z680 er slik at volumet på subben er helt feil. HVis du stiller ifra 0% til 5% så går det ifra alt for lite (ingenting) til alt for mye (5%). Sukk.. noe av det værste jeg har hørt til musikk ,men det fungerte jo delvis til film

Etter mine øyne er alle logitech sakene ganske crap ,og hvis man skal ha pchøytalere vil jeg heller kjøpe Altec lansing 621 800-900kr. Skal man betale noe mer er det bedre å bygge seg noen høytalere ifra dynabel og kjøpe seg en billig (6x150W/100W. Det varierer etter hvor du leser) eltax forsterker ifra komplett.

EDIT: Jeg har hatt\hørt over flere mnd:
    Logitech Z540 , Logitech Z560 ,Logitech Z640 , logitech X5300 , logitech Z680. Altec lansing 621 , Altec lansing 641.

641 settet til altec hadde jeg faktisk lenge fordi jeg likte lyden i det. Til under 2000kr så synes jeg det definitivt var verdt prisen =) 3.5 mellomtone med liten slaglengde er litt kjedelig ,men subben må jobbe litt i mellomtoneområdet ,men ikke så mye som andre sett jeg har testet)

Får mye god hifi ifra dynabel for lav pris =) Trenger jo ikke legge så veldig mye arbeid i kassa siden mye av det er kosmetikk.(Er greit å ta en kasse som man har tegniger på)

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Logitech sine lowend høytalere er faktisk helt ok til prisen ,men går du til demmes "highend" løsninger så er det noe av det værste jeg har hørt.

Har testet X5300 og Z680. Jeg tror ikke det er delefilter på subben ,men det kan også være kraftig feil innstilt. Jeg kjørte en sinustone inn på høytalerne og når jeg hadde 250hz så merket jeg at det ristet kraftig ifra subben.. En sub på 250hz? jaja.. Og Z680 er slik at volumet på subben er helt feil. HVis du stiller ifra 0% til 5% så går det ifra alt for lite (ingenting) til alt for mye (5%). Sukk.. noe av det værste jeg har hørt til musikk ,men det fungerte jo delvis til film

Etter mine øyne er alle logitech sakene ganske crap ,og hvis man skal ha pchøytalere vil jeg heller kjøpe Altec lansing 621 800-900kr. Skal man betale noe mer er det bedre å bygge seg noen høytalere ifra dynabel og kjøpe seg en billig (6x150W/100W. Det varierer etter hvor du leser) eltax forsterker ifra komplett.

EDIT: Jeg har hatt\hørt over flere mnd:
    Logitech Z540 , Logitech Z560 ,Logitech Z640 , logitech X5300 , logitech Z680. Altec lansing 621 , Altec lansing 641.

641 settet til altec hadde jeg faktisk lenge fordi jeg likte lyden i det. Til under 2000kr så synes jeg det definitivt var verdt prisen =) 3.5 mellomtone med liten slaglengde er litt kjedelig ,men subben må jobbe litt i mellomtoneområdet ,men ikke så mye som andre sett jeg har testet)

Får mye god hifi ifra dynabel for lav pris =) Trenger jo ikke legge så veldig mye arbeid i kassa siden mye av det er kosmetikk.(Er greit å ta en kasse som man har tegniger på)
    det med den sub'en hørtes litt rart ut???
    hmmmm...... ikke bra

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke helt hvordan jeg skulle forklare dette ,men har ikke testet de såpass mye. Jeg hadde X5300 settet i ca 18timer før det var levert tilbake. Og med tanke på at det tar flere timer å dra opp til datalevrandøren så sier dette segselv?

Men Z540 var faktisk helt akseptabelt,men til 400kr kan man ikke forvente så mye uansett. Så inorge har man jo angrefrist. Kan sende tilbake varer man ikke liker etter å ha prøvd de. Legg i litt ekstra for å få noe skikkelig mener nå jeg.

Logitech Z-2300 2.1 er jo av den nye generasjonen og mange sier at de har skjerpet seg etter 680 kom på markedet så det er kanskje verdt å prøve? 1200kr er ingenting på lyd

Har hørt at Creative sine sett skal være bedre,men har ikke testet det selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •