Velodyne/Sunfire - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Viking
    Sitat Opprinnelig postet av oeasis
    Det kommer ganske klart frem at det er en høy farvorittisering av forskjellige merker her i forum!
    Det som jeg gjerne må få bringt på banen er at jeg ikke er ute etter en sub som står å dunker som en Cerwin Vega/Jamo høyttaler,da hadde jo alt vert så mye enklere, har også dårlig erfaring med store elementer tenker da på 15" og spesielt 18",det er helt klart at disse får det til å blafre i buksa med at de flytter mye luft, med de klarer simpelthen ikke å følge med i lydbildet (for mye som skal bevege seg på forkort tid) dette gjelder først å fremst Hifi.
    Så konklusjonen er å prøve å finne frem til en sub som kan forlenge lydbildet nedover uten å lage et rabalder både i audio og video!
    Noen seriøse forslag?
    JMLAB Subutopia BE- jeg har testet og hørt det meste, ingeting er i nærheten av denne- tenker da også på musikk! Den har en mye bedre definisjon, kjapphet og tonehøyde- SVS spiller nok like høyt men her snakker vi im nyansering i bassen av en annen verden!
    PS: Jeg har målt over 120dB i lytteposisjon på 18 Hz, så den har åulver- ingen forvrengning, men jeg orket ikke høyere!
    .....men 48K da mann, ikke så mye nyansert med det!!

Active
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dag: Det er en Pass Labs X350.5 (en ny og forbedret versjon av X350). Den er SVÆRT følsom på kabler- så det er eksperimentering med kabler og strømrensing/regenerering også for tiden. Kunne tenkt meg mer oppløsning OG det er SVÆRT avhengig av kabler. Men jeg har hørt McIntosh før og likte det jeg hørte, derfor har jeg lyst til å høre det i mitt eget oppsett!

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Sitat Opprinnelig postet av Viking
    Sitat Opprinnelig postet av oeasis
    Det kommer ganske klart frem at det er en høy farvorittisering av forskjellige merker her i forum!
    Det som jeg gjerne må få bringt på banen er at jeg ikke er ute etter en sub som står å dunker som en Cerwin Vega/Jamo høyttaler,da hadde jo alt vert så mye enklere, har også dårlig erfaring med store elementer tenker da på 15" og spesielt 18",det er helt klart at disse får det til å blafre i buksa med at de flytter mye luft, med de klarer simpelthen ikke å følge med i lydbildet (for mye som skal bevege seg på forkort tid) dette gjelder først å fremst Hifi.
    Så konklusjonen er å prøve å finne frem til en sub som kan forlenge lydbildet nedover uten å lage et rabalder både i audio og video!
    Noen seriøse forslag?
    JMLAB Subutopia BE- jeg har testet og hørt det meste, ingeting er i nærheten av denne- tenker da også på musikk! Den har en mye bedre definisjon, kjapphet og tonehøyde- SVS spiller nok like høyt men her snakker vi im nyansering i bassen av en annen verden!
    PS: Jeg har målt over 120dB i lytteposisjon på 18 Hz, så den har åulver- ingen forvrengning, men jeg orket ikke høyere!
    .....men 48K da mann, ikke så mye nyansert med det!!
    Det er her det koster penger for å lage nynasert bass. :wink: Det ligger faksik ein del utvikling under Sub Utopia Be.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om Viking har en god del kronker og, ikke noe av utstyret han har faller ned ifra et tre. Det her var DYRE saker....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •