Audiovector

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Audiovector

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiovector

Lurer på å kjøpe nye høytalere til hjemmekinoen. Har fra før Proson sa63 som front høytalere og en marantz sr6200. Vurderer å sette disse bak og kjøpe audiovector c2(front) og audiovector avc(center). Noen som har erfaringer med noen av disse høytallerne? Noe annet jeg bør rette blikket mot i samme prisklasse? Tenkte å kjøpe de på hificenteret c2 koster 8000 og avc 3500

Selger forresten mine Proson, må vel nesten ha bakhøtalere som står i stil. Koster 4000 ny, brukt et halvt år. Bare å komme med bud....

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Audiovector

Sitat Opprinnelig postet av vooDoo!
    Lurer på å kjøpe nye høytalere til hjemmekinoen. Har fra før Proson sa63 som front høytalere og en marantz sr6200. Vurderer å sette disse bak og kjøpe audiovector c2(front) og audiovector avc(center). Noen som har erfaringer med noen av disse høytallerne? Noe annet jeg bør rette blikket mot i samme prisklasse? Tenkte å kjøpe de på hificenteret c2 koster 8000 og avc 3500

Selger forresten mine Proson, må vel nesten ha bakhøtalere som står i stil. Koster 4000 ny, brukt et halvt år. Bare å komme med bud....
    Jeg har selv Audiovector C2 mkII og er meget fornøyd. Riktignok i et stereo-oppsett, ikke surround. Spiller helt nydelig sammen med min Densen elektronikk

For mitt bruk har jeg imidlertid noe å påpeke. Mye vil alltid ha mer og jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte de billigste i M3 serien og på den måten har muligheten til å oppgradere høytalerne i fremtiden. Du må gjerne sende meg en PM med prisforslag på høytalerne mine hvis du skulle være interessert. Kjøpt hos Oslo Hifi Center i fjor høst engang, strøkne, spikes.

Newcomer HAYFAY sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helluuu!

Jeg driver å sparer til bakkanaler, og center fra Audiovector. Har fronthøytalerne M3 Super, og disse er vanvittig gode. Dette er en skikkelig Allaround høytaler. Og på film rister det skikkelig uten sub! 17k er ikke mye for disse mener nå jeg. Skal ha meg sub uansett. =) BASS IS LIFE!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •