Hvilken senter og hvilken sub?! - Side 2
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Etter de tilbakemeldingene jeg har lest om Arendal Sound så er jeg ikke så redd for å kjøpe uten å ha hørt den. Har en kamerat som har 1723 Tower hjemme og de spiller helt ufattelig bra i mine ører!!

Snart feriepenger og da vet jeg at noen kroner av den skal få bein å gå på

Arendal sound 1.5 er bra saker. Jeg anbefaler deg og få lånt den system audio centeren før kjøp. Du har ingen retur eller angrerett hos soundgarden. Jeg har surround og bruker ikke senter på grunn av det blir bedre uten. Den jeg hadde kostet 12 000.
    Center høyttaleren er faktisk der nesten alt skjer under film. Veldig få center høyttalere som klarer og holde følge med frontene selv om det er fra samme merke. Det vil også bli lettere og få ting bedre kalibrert. Og dermed vil stemmer/vokal komme fra "lerretet" .

Det var ganske interessant lesning!

Hvordan kalibreres dette når man bruker mikrofonen med receiveren? Registrerer den selv at det ikke er noen center og bruker frontene istedenfor? Sikkert dumt spørsmål, men kan ikke stort om akkurat det...

Etter to dagers jobb med det nye rommet så fant jeg masse mugg og fukt i den ene veggen og må garantert drenere, så nå ble det ikke noen HAST med høyttalerne dessverre. Utrolig kjedelig, men det får gå!

Ja, recieveren finner ut av det ikkje er noen center og sender lyden til frontene. Ikkje noe verre enn det.

Uff da.... så kjedelig [emoji17]

Min stuekino:
    Denon AVR-X6200W, Cambridge 851A, Cambridge DacMagic 100, Klipsch RF-62 II, Klipsch RC-62 II, Klipsch RS-42 II, Klipsch RS-52 II, 2 x Klipsch R-12SW, Mac Pro, AppleTv.
    Denon AVR-X6200W, Cambridge 851A, Cambridge DacMagic 100, Klipsch RF-62 II, Klipsch RC-62 II, Klipsch RS-42 II, Klipsch RS-52 II, 2 x Klipsch R-12SW, Mac Pro, AppleTv.

Godt den receiveren er smartere enn meg

Ja veldig kjedelig, men det får bare gå. Det rommer skal jeg ha!!!! Kan knapt vente...

Kjøper effektforsterker og Arendal Sound 1.5 nå uansett, så får kona si hva ho vil

Er det noen andre effekrforsterkere som passer godt sammen med Pioneer og System Audio?

Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_0443.JPG
Visninger:	26
Størrelse:	455.5 KB
ID:		124670Ja, nå står senterhøytaleren på plass under lerretet. Min retro Avance 7 fra 80-90 tallet er pensjonert nå.Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_0442.JPG
Visninger:	26
Størrelse:	461.4 KB
ID:		124671 Det låt ikke så dårlig i denne heller men Polk er større og har bassrefleks hull bak og merkbart bedre lyd da jeg kjører 7 kanals stereo. Har en passiv gammel Mission sub biwired til senter for å gjøre lydbildet bedre ved musikkavspilling. Jeg skal teste den med kinolyd senere. 1779,- på ebay med frakt og avgifter inkludert

Meget interessant! Gi gjerne tilbakemelding på hvordan den låter, og lykke til��

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Hvilken senter til Elac FS257
    By Alexhighdef in forum Høyttalere
    Svar: 3
    Siste melding: 07-27-2013, 20:23
  2. Sub til Senter. Hvilken plateamp?
    By Ostemannen in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 4
    Siste melding: 09-04-2010, 14:50
  3. Rimelig men OK senter høytaler - Hvilken?
    By Huldal in forum Høyttalere
    Svar: 6
    Siste melding: 09-08-2008, 21:36
  4. Hvilken senter matche B&W 703 best?
    By 8-Ball in forum Høyttalere
    Svar: 24
    Siste melding: 12-06-2005, 19:04
  5. Trenger en god senter, men hvilken??
    By UglyMonan in forum Høyttalere
    Svar: 2
    Siste melding: 09-27-2004, 19:22

Stikkord for denne tråden