Cervin Vega 1215 Special Edition
Viser resultater 1 til 8 av 8

Cervin Vega 1215 Special Edition

Hei.

Jeg har en kompis som har et par CV 1215 Special Edition som han har lyst til å selge.
    Disse fungerer som de skal ifølge han selv, bortsett fra at den ene 15"eren har defekt oppheng(se bilder) og må fikses eller byttes.
    De er nummererte som dere ser.
    Det eneste som mangler på de er dekslene foran 12"erne og noen ørsmå bruksmerker.
    Er det noen her som har greie på hvor mye en kan forlange for et sett slike?
    Skadet element
    Baksiden av elementet
    Sist endret av sickpuppy; 03-05-2017 kl 15:26

Dette gikk fort..
    Disse ble solgt på 3min på facebooksiden, jeg tror kanskje jeg var litt for snill der..

Hvor mye burde de gått for?
    Er redd jeg var alt for snill.. ut av nicket ditt å dømme så kan det virke som du har litt peiling...?

Jeg er en av admins i CV Norge gruppa på Face så er over gjennomsnitlig intr i Cerwin-Vega Du sletta innlegget før jeg rakk å svare. 10-12 000 kan du forvente. Vil du dele hva dem gikk for?

10-12 i denne tilstanden?
    5 er det aktuelle budet. Jeg har sagt til kjøper at det avhenger av at eiger godtar budet..

Kjenner du noen som er villig til å by de summene du nevner?

5k er helt latterlig lavt. Vet om flere på CV Norge gruppa som er ute etter disse. Hva med å lage en budrunde der med litt lang frist?
    Ga selv 13k for mine, da med alle elementer orginale og refoamet, men alle dekslene manglet. 9-10 burde ihvertfall gå fint

5k er helt latterlig lavt. Vet om flere på CV Norge gruppa som er ute etter disse. Hva med å lage en budrunde der med litt lang frist?
    Ga selv 13k for mine, da med alle elementer orginale og refoamet, men alle dekslene manglet. 9-10 burde ihvertfall gå fint

Lignende tråder

1. Top Gun Special Edition DTS 6.1
    By GøranB in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 02-26-2006, 20:20
  2. Top Gun Special Edition
    By PeGG in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 26
    Siste melding: 05-06-2005, 18:41
  3. Top Gun Special Collector's Edition
    By eyvind in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 7
    Siste melding: 03-02-2005, 08:42
  4. The Abyss Special Edition
    By _frost_ in forum Filmomtaler
    Svar: 14
    Siste melding: 04-05-2004, 12:44
  5. Gjøkeredet special edition til kr 99,- på obs
    By oyvindherman in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 0
    Siste melding: 06-19-2003, 00:04

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg