Hva tror dere om dette tilbudet på en PSB Subsonic 7?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva tror dere om dette tilbudet på en PSB Subsonic 7?

Jeg kan få kjøpt en demobrukt (5 mnd.) PSB Subsonic 7 til 5500 kr. Prisen synes jeg er attraktiv, og dette virker som en bra subwoofer til film (skal kun brukes til film), men vil jeg klare å integrere den i mitt anlegg? Rommet er på 25 kvm. og jeg har følgende høyttalere: B&W 6002S3, LCR60S3 og 600S3.

Hvis noen har erfaringer med denne subben, så setter jeg pris på tilbakemeldinger.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Hva tror dere om dette tilbudet på en PSB Subsonic 7?

Sitat Opprinnelig postet av Dale Cooper
    Jeg kan få kjøpt en demobrukt (5 mnd.) PSB Subsonic 7 til 5500 kr. Prisen synes jeg er attraktiv, og dette virker som en bra subwoofer til film (skal kun brukes til film), men vil jeg klare å integrere den i mitt anlegg? Rommet er på 25 kvm. og jeg har følgende høyttalere: B&W 6002S3, LCR60S3 og 600S3.

Hvis noen har erfaringer med denne subben, så setter jeg pris på tilbakemeldinger.
    Har du mulighet for å få testet den? Kjenner en som hadde en slik en kort periode før han solgte den - den var skuffende dårlig.

Men det kan jo ha vært noe feil med denne da. Det merkelige er at han også fikk kjøpt denne for demopris rundt kr 6k. Den kostet egentlig 8k.

Tror jeg ville sett etter noe annet. Legg på litt til og kjøp testvinneren til Sony!

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svaret!

Det høres ikke helt lovende ut. Jeg kan få lånt den med meg hjem, og det vil jeg nok gjøre uansett hva jeg bestemmer meg for. Problemet er at jeg ikke får sammenlignet den med andre alternativer som Velodyne, B&W osv.

Sony'en skulle jeg ha kjøpt hvis den kom i sort finish. Jeg synes finishen er fin, den, men den står dessverre ikke i stil med resten av høyttalerne mine. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kunne komme i sort, som mer eller mindre er standard i høyttalerverdenen.

Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svaret!

Det høres ikke helt lovende ut. Jeg kan få lånt den med meg hjem, og det vil jeg nok gjøre uansett hva jeg bestemmer meg for. Problemet er at jeg ikke får sammenlignet den med andre alternativer som Velodyne, B&W osv.

Sony'en skulle jeg ha kjøpt hvis den kom i sort finish. Jeg synes finishen er fin, den, men den står dessverre ikke i stil med resten av høyttalerne mine. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kunne komme i sort, som mer eller mindre er standard i høyttalerverdenen.
    Har en sånn Sony, har lyst å male den sort
    Men i mørket funker den som en drøm når jeg slipper å se fargen

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Prec
    Takk for svaret!

Har en sånn Sony, har lyst å male den sort
    Men i mørket funker den som en drøm når jeg slipper å se fargen
    I verstefall så selger ljudia etc Sort laminering. Påføres på samme måte som solfilm. Har du litt tålmodighet så funker dette meget bra.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du liker svart så kan du jo kjøpe deg en svs (link) som vel ikke vil koste så veldig mye mer enn sony sub'en...

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Diablito
    Hvis du liker svart så kan du jo kjøpe deg en svs (link) som vel ikke vil koste så veldig mye mer enn sony sub'en...
    De sylindersubbene så jo helt ville ut! :twisted:

Jeg har knapt hørt om dette merket. Mangler sikkert importører i Norge, men det virker som om folk i bransjen og forbrukere digger dette merket i USA, så det er litt rart.

Må innrømme at de sylindersubbene er fristende. Ikke så altfor dyre heller, selv etter moms og andre utgifter. Det eneste problemet er å finne en plass å plassere en slik sub. Får ikke plass under lerretet, så det må bli på siden av en av fronthøyttalerne.

Noen som vet om sylindersubber er spesielt vanskelig å plassere?

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS selges kun direkte fra fabrikk, så du må nok importere selv, men det skal visstnok gå ganske smertefritt...
    Hvis du søker litt på forumet her så finner du diverse andre tråder som omtaler svs.
    Når det gjelder plassering, så er visstnok svs veldig behjelpelig med å svare mail, så bare å sende de en mail med beskrivelse av rommet og hvilken som vil være best, og hvor plassere den...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •