Heisann er ganske fersk innenfor "hus-stereo" så lurte på om noen kunne svare meg på noen spørsmål angående noen eldgamle Cerwin Vega CD-20 gulvhøyttalere.

Har nå bestilt recone til disse fra statene da opphenget hadde revnet og "refoam" ikke var en mulighet grunnet en tidligere jallafix. Så lurte på om noen kunne linke til en god recone-guide slik at jeg får gjort det skikkelig første gang (har sett en del videoer på yt, men ser ut som alle gjør det på forskjellige måter...). Har ikke reconet noen høyttalere før, men har holdt på med bilstereo en god stund, og jobber som bilmekaniker og fixer små elektroniske ting som hobby på siden. Så tar det som en utfordring på strak arm

Slik jeg har forstått det så kommer recone kittet oppdelt, og ikke ferdig sammensatt som man kan se her:
Cerwin Vega W10-4 DIY 10" Aftermarket Recone Kit - Speaker Exchange

Lurte også på om noen har noe informasjon om desse høyttalerne? finner ikke noe info om de på nettet, eneste jeg vet er at 10" høyttalerne (Cerwin Vega W10-4) er produsert September 1987 :P

Disse skal forresten skal kobles opp på en Onkyo TX-82 som jeg regner med er fra rundt samme tidsalder.

Bilder av utstyret kan dere se i en tråd jeg postet tidligere her
http://avforum.no/forum/vintage-audi...82-sp-rsm.html