Audio Pro Avantek: Cinemahouse VS Cinemaroom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Pro Avantek: Cinemahouse VS Cinemaroom

Har kikket på begge disse settene. De ser ganske så like ut, men jeg har fått vite at Cinemaroom har noe bedre diskant, mens Cinemahouse på sin side, har noe bedre sub.

Cinemahouse sin pris på snaue 3400,- mot Cinemaroom sine nesten 5000,- har også endel å si for meg.

Jeg vet at Cinemahouse sin lave pris skyldes at det er et utgående produkt, men kan de nye egenskapene til Cinemahouse rettferdiggjøre en prisforskjell på 1600,-? Husk at jeg er audio-amatør i tillegg.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4000 - 3400 = 1600??? Noe jeg har gått glipp av her?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he, tror lavik jobber på Stortinget.....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ups! Cinemaroom koster ikke 4000,- men nærmere 5000,- (har endret dette i det opprinnelige innlegget).. Da skulle det bli riktig Stortinget - here I come!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde et søk på Google på "Audiopro Cinemahouse".
    I følge opplysninger jeg fant der, er satelittene kun bestykket med et 3 1/2" fulltoneelement. Altså ingen separat diskant, slik satellittene i CinemaRoom har. Innsparingen på 5 elementer og delefiltre forsvarer vel greit den forskjellen i pris.