Lyst på SVS PB13 Ultra 750W? Bytt med meg da vel!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyst på SVS PB13 Ultra 750W? Bytt med meg da vel!

Vet ikke om dette strider med reglene, men jeg føler jeg får mest respons på denne måten, da torget ikke blir besøkt av like mange lenger.
    Jeg har funnet ut at jeg vil bytte ut min pb13 ultra med noe nytt. Mest fordi jeg har flyttet og ikke får utnyttet den, men også fordi jeg vil ha noe mindre (eller en som ikke veier fullt like mye). Beistet er jo like tung om ikke tyngre enn en vaskemaskin, skal jeg flytte igjen gidder jeg ikke drasse på denne neste gang.. Jeg er også ute etter en litt mer musikalsk sub, med det berømte "brystkasssetrykket". Jeg er derfor ute etter noen som vil bytte med meg, gjerne 2 sub'er, åpen for alle forslag. Men bruken vil bli 100% på musikk denne gang. Den bør klare å henge med i taktene på det meste av musikk.

Kom også gjerne med innspill om hvilke sub'er som er egnet mest for musikk. Så kan jeg evt selge den hvis ingen vil bytte og kjøpe meg en annbefalt sub isteden. Jeg befinner meg på Vigra, et steinkast utenfor Ålesund og den må hentes her hos meg. Jeg har forsåvidt embalasjen, men den begynner å bli sliten etter 2 flyttinger de siste åra.

Min pb13 er forresten så å si strøken, den har en liten "ripe" i lakken helt øverst til høyre i front, men ellers er den strøken. Det er også stoff grill på denne og den er i rosewood finish (bilde lånt av google).

Send en PM eller svar her.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Klipsch SW-311. Veil villedende er ca 16-17. Den er en del mindre, veier mindre. Passer inn under musikalsk, innebygd romkorreksjon, kan velge preset punch , flat eller deep.

original emballasje, og bare noen mnd gammel. Jeg skal over i dedikert rom, så ønsker en større sak igjen!

Sitat Opprinnelig postet av strike Vis post
    Vet ikke om dette strider med reglene, men jeg føler jeg får mest respons på denne måten, da torget ikke blir besøkt av like mange lenger.
    Jeg har funnet ut at jeg vil bytte ut min pb13 ultra med noe nytt. Mest fordi jeg har flyttet og ikke får utnyttet den, men også fordi jeg vil ha noe mindre (eller en som ikke veier fullt like mye). Beistet er jo like tung om ikke tyngre enn en vaskemaskin, skal jeg flytte igjen gidder jeg ikke drasse på denne neste gang.. Jeg er også ute etter en litt mer musikalsk sub, med det berømte "brystkasssetrykket". Jeg er derfor ute etter noen som vil bytte med meg, gjerne 2 sub'er, åpen for alle forslag. Men bruken vil bli 100% på musikk denne gang. Den bør klare å henge med i taktene på det meste av musikk.

Kom også gjerne med innspill om hvilke sub'er som er egnet mest for musikk. Så kan jeg evt selge den hvis ingen vil bytte og kjøpe meg en annbefalt sub isteden. Jeg befinner meg på Vigra, et steinkast utenfor Ålesund og den må hentes her hos meg. Jeg har forsåvidt embalasjen, men den begynner å bli sliten etter 2 flyttinger de siste åra.

Min pb13 er forresten så å si strøken, den har en liten "ripe" i lakken helt øverst til høyre i front, men ellers er den strøken. Det er også stoff grill på denne og den er i rosewood finish (bilde lånt av google).

Send en PM eller svar her.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarte på PM'en din..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde den bare vært svart har jeg 2 stk svs sb12nsd
    HiFi/Kino: front: Revel Ultima Salon 1 Surround: klipsch rs52 Surround bak: Klipsch rs52 Sub: 2xSvs spc13. Yamaha A2050, Krell krc 3, 2 xKrell Kav 250, Primare dac 30, HTPC, Epson tw6100w, Dreamscene 120" lerret.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan sikkert få den svart for deg.. :P

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ikke malt en så flott finish, men det er meg ;-)
    selv ville jeg heller trukket den med sort scenemolton, det blir også oftere mer lys absorberende enn og male matt sort.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var mest ment som spøk fra min side, men svart scenemolton er jo en mulighet som du sier.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folie av den typen man bytter farge på biler med, i svart ultramatt, så er den saken grei. Og så fjerner man den uten spor den dagen man er lei

Lignende tråder

1. XTZ W12.16 sub vs SVS PB13 ultra
    By Oddey in forum Høyttalere
    Svar: 11
    Siste melding: 09-27-2014, 13:26
  2. Svs pb13 ultra / sb-13 plus
    By Blæh! in forum Høyttalere
    Svar: 12
    Siste melding: 09-25-2010, 23:06
  3. PC13-ultra vs PB13-ultra..?
    By John2100 in forum Høyttalere
    Svar: 23