hvor er alle JBL høytalerne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2014
    Sted
    overhalla
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvor er alle JBL høytalerne?

hvor er det blitt av importør/ fohandlere av jbl høytalere her i norge? har prøvd å google og kommer bare til engelske/amerikanske sider. har også prøvd å etterlyse jbl es10 på diverse bruktfora, me det er helt dødt. er de blitt kastet alle sammen, eller er de så bra at ingen vil kvitte seg med dem? husker fra noen år tilbake var det flere her inne som hadde disse i oppsettet sitt, hvor er de blitt av?
    Sist endret av terjeasgeirson; 09-28-2014 kl 13:39 Begrunnelse: difus overskrift

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler en litt bedre overskrift Terje. Blir litt som "Hjelp!"-trådene. Trykk "Rediger", så "Avansert" i første post. Der kan du forandre overskrift.

Soundgarden forhandler JBL. Muligens andre også, men det var de jeg kom på i farten. De vegghengte (smått geniale) høyttalerne finner jeg bare i USA nå, så du må nok på brukten som du er inne på. "Ønskes kjøpt" her, Sentralen og finn.no er vel beste tips. Mulig du har gjort det allerede? Det skal være noen i de tusen hjem, så helt umulig å få tak i burde det ikke være. Selv hadde jeg L820, og var veldig fornøyd.

De finnes nye fra JBL, men som du har oppdaget så ser det ikke ut til at de norske tar de inn. Som jeg har sett.
    http://www.jbl.com/estore/jbl/us/pro...10/ES10_JBL_US

Edit: ser du har annonse på Sentralen, og er klar over det meste jeg sa her.
    Sist endret av teddytusen; 09-28-2014 kl 12:30
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite JBL i Norge når det kommer til å kjøpe nytt hos forhandler for tiden ja. Så selv etter vegghengte L820 eller ES10, men neida. Og folk er tydeligvis fornøyde med sine (som jo er ett godt tegn) for de florer ikke akkurat over på bruktorg i Norge heller..
    Soundgarden selger ikke LS Center engang, LS-serien er kanskje på tur ut av produksjon? Og de billigere blir for meg for billige, og ellers er det svindyre "high-end"-JBL som er tilgjengelig til langt over hva jeg har råd til. Lurer på hva som skjer.. JBL+Norge=?!?!
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •