Sub med bredde og høyde-begrensning

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sub med bredde og høyde-begrensning

Har planlagt innkjøp av ny sub etter jul, og har tenkt mye på Sony SA-WX900. Problemet er bare at jeg har begrensninger på hvor høy og bred subben kan være, ettersom den skal plasseres inne i "scena". Har prøvd å finne dimensjoner på nettet, men det står jo selvsagt forskjellig fra nettsted til nettsted.

Kan en av dere med denne subwooferen måle opp bredde/høyde/dybde og poste det her?

Budsjettet ligger vel på maks 10.000,-. Er ute etter dyp og kraftig bass, men samtidig noenlunde presis. Hvordan vil for eksempel JMlab Electra SW900 være i forhold? Denne er jo noen tusenlapper dyrere...

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt sony'en, men kan anbefale JmLab på det sterkeste. Målene på denne er: H488*B430*D615 mm Vekt: 44 kg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse sunfire subbene får du ihvertfall plass til, er vel å få tak i din tenkte prisklasse , men har vel slavebass så er vel kanskje ikke egnet til innbyggning. Fikk demonstrert disse en gang, sinnsykt mye luft disse små boksene flyttet, er de 22x22 cm?

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har skjønt er Sony's sub 55 cm høy, da går det akkurat. Er vel egentlig ikke noe problem å heve scena noen cm heller. Tror jeg kan si 99% sikkert at jeg går for denne.
    Dybde-problemet løser jeg enkelt og greit ved å plasserere subben på tvers, altså med front og bakende ut til sidene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •