Klipsch kmc3 VS audio pro addon t10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch kmc3 VS audio pro addon t10

Hei!
    Har bestemt meg for å gå til innkjøp av en bluetooth høytaler, men er usikker på hvilken jeg burde gå for.
    Den kommer hovedsaklig til å bli brukt som stereoanlegg i stua, men kanskje også som en tv høytaler på loftet i ny og ne.

Håper noen her kan bidra med litt ekspertise.

Mvh
    Asgeir

Active petter__t sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lett valg dette. audio pro addon t10 . ser at begge har kommet bra ut i tester. vis du skal koble den til tven er det kun audio pro addon t10 som kan gjøre dette ser jeg. da den har line inn. ser også du kan koble den opp med subwoofer også. det er greit om man skal se en film eller ha den ute der bassen ikke strekker til.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch høytaleren kan vel og kobles til tv via 3.5 utgangen.
    Er det noen som har noen konkrete erfaringer angående disse høytalerne?

Mvh
    Asgeir

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begg har mulighet for tilkobling via 3.5 eller rca. har du mulighet lønner det seg og dra og lytte på dem.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan du fortelle meg hvor du ser rca inngangene til klipschen ? er spent. alle som setter pris på god lyd vet at all 3.5 ikke er noe innen stereo anlegg mini høyttaler.

Newcomer Yosh81 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petter__t Vis post
    kan du fortelle meg hvor du ser rca inngangene til klipschen ? er spent. alle som setter pris på god lyd vet at all 3.5 ikke er noe innen stereo anlegg mini høyttaler.
    Hva i all verden har det å si hva salgs tilkobling du har for lyden sin del? Eneste forskjell er hvordan kontakten ser ut. Om du har xlr, rca eller 3,5 har ikke noe å si så lenge det er god kontakt og at det er dimensjonert tilstrekkelig.
    Jeg setter pris på god lyd og jeg driter i hva salgs tilkobling det er. Jeg har til og med opplevd både wifi og bluetooth som gir god lyd, så hvorfor skulle ikke 3,5 gi det?
    Det er tross alt bare snakk om signal og ikke store strømmer og spenninger. Hadde 3.5 Vært så dårlig, så hadde vel ingen seriøse produsenter av hodetelefoner brukt slike kontakter vel?
    Audiolab M-DAC - Trafomatic Experience Elegance Integrated - Tannoy 638 upgraded
    Nyfrelst på rør.
    Fantaserer om Tannoy DC8T i Dark Walnut.

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bekrefte at det er nok bass i klipsch sin. Har den selv og syntes det kan bli mye av det gode med tanke på bass. Ute vil det bli mer riktig, uten at jeg har testet den ute. Var rundt i mange butikker før jeg valgte denne. Har ikke hørt Audio pro sin. Fordelen med Klipsch sin er vel batteridrift om det er ønskelig.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Yosh81 Vis post
    Hva i all verden har det å si hva salgs tilkobling du har for lyden sin del? Eneste forskjell er hvordan kontakten ser ut. Om du har xlr, rca eller 3,5 har ikke noe å si så lenge det er god kontakt og at det er dimensjonert tilstrekkelig.
    Jeg setter pris på god lyd og jeg driter i hva salgs tilkobling det er. Jeg har til og med opplevd både wifi og bluetooth som gir god lyd, så hvorfor skulle ikke 3,5 gi det?
    Det er tross alt bare snakk om signal og ikke store strømmer og spenninger. Hadde 3.5 Vært så dårlig, så hadde vel ingen seriøse produsenter av hodetelefoner brukt slike kontakter vel?
    har ikke nevnt noe om hodetelefoner etter som jeg ser ikke wifi eller bluetooth. men for all del bruk 3.5 til stereoanlegget ditt du så lenge lyden er som man ønsker så er vel ingenting bedre.

Newcomer Yosh81 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petter__t Vis post
    har ikke nevnt noe om hodetelefoner etter som jeg ser ikke wifi eller bluetooth. men for all del bruk 3.5 til stereoanlegget ditt du så lenge lyden er som man ønsker så er vel ingenting bedre.
    Men du skriver at alle som liker god lyd fra mini anlegg vet at du må bruke rca og ikke 3,5. Hvor i all verden tar du slik svada fra? Er du en slik som tror du får bedre lyd av å bruke en strømkabel til 17 Tusen også? I så fall må du gjerne tro det, men ikke tving tilsvarende svada på andre.

Greit nok at du ikke nevnte hodetelefoner, men det var et eksempel på at 3,5 blir brukt i seriøse sammenhenger. Jeg har Ingen slike tilkoblinger PR dags dato, men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke det.
    Poenget mitt er at hadde det Vært så dårlig som du påstår, hadde ingen benyttet slike tilkoblinger.
    Audiolab M-DAC - Trafomatic Experience Elegance Integrated - Tannoy 638 upgraded
    Nyfrelst på rør.
    Fantaserer om Tannoy DC8T i Dark Walnut.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Yosh81 Vis post
    Men du skriver at alle som liker god lyd fra mini anlegg vet at du må bruke rca og ikke 3,5. Hvor i all verden tar du slik svada fra? Er du en slik som tror du får bedre lyd av å bruke en strømkabel til 17 Tusen også? I så fall må du gjerne tro det, men ikke tving tilsvarende svada på andre.

Greit nok at du ikke nevnte hodetelefoner, men det var et eksempel på at 3,5 blir brukt i seriøse sammenhenger. Jeg har Ingen slike tilkoblinger PR dags dato, men jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke det.
    Poenget mitt er at hadde det Vært så dårlig som du påstår, hadde ingen benyttet slike tilkoblinger.
    nevnte også stereoanlegg. er vel ingen som bruker 3.5 til signal utenom fra tlf eller pc(kan ha optisk) innen minianlegg og stereoanlegg. men hva valg har de? sikker på at kunne de velge mellom vanlig rca og 3.5 tror jeg alle hadde valgt det første. men hvem vil ha sånne kontakter ut av tlf? bedre lyd ut av strømkabel? hvem som sier du er professor? og kan uttale deg om hva jeg tror om strømkabel til 17 000? om man har litt problemer med støy i hjemmet som ofte kommer av at sikringsskapet skriker etter om og bli byttet ut. har du mer og hente der en alt rundt det. om det skal være iorden kan du rydde litt bak tv. hjelper ikke dette må man begynne og se om kabelen som følget med det elektriske apparatet er godt skjermet vis det i hele tatt er skjermet. en moderne pc kabel anbefaler jeg.
    Sist endret av petter__t; 01-15-2014 kl 23:46

Lignende tråder

1. Xbmc subtitles addon på Apple tv 2 virker ikke!
    By Yokko in forum Media- og streamingavspillere
    Svar: 0
    Siste melding: 08-08-2012, 20:44
  2. Poent å skaffe seg HD-DVD addon til xbox nå?
    By Henrikr in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 3
    Siste melding: 02-22-2009, 18:55
  3. HD DVD addon til xbox 360
    By Impulsiv in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 28
    Siste melding: 01-04-2008, 22:01
  4. Xbox360 hddvd addon switcher til 1080i på samsung m87
    By dittdattdott in forum TV-apparater
    Svar: 4
    Siste melding: 09-11-2007, 02:36
  5. Klipsch Rw-10 og Audio pro