Spørsmål angående KK DXD12012 og kapasitet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2013
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål angående KK DXD12012 og kapasitet

Jeg har kjøpt en dxd 12012, og har da vært meget uheldig siden lfe inngangen på subben løsna, og det resulterte i forferdelig dyrlig lyd, da jeg prøvde den andre utgangen var det heller ikke stort bedre. Jeg skal skru ut forsterkeren og sende den inn på service til lsound. De har vært veldig behjelpelige må jeg bare tilføye. Men jeg har nok vært maks uheldig, og lurer bare på erfaringer fra dxd 12012. Klarer den å spille bra i min stue på 30m2 helt kvadratisk med åpen løsning til kjøkken som er like store og en åpen trapp opp med 60m2 der også(hvis alle dører der oppe er åpnet).

Har holdt på nå i ca 3-4 uker og er omtrent ved "breaking point", men hver gang jeg leser om den får jeg til og med lyst å skaffe meg 2stk! Pengene har jeg, men er nødt til å vite At denne fungerer bra og at ikke en sub i 20.000kr klassen har begrensinger i et normalt hjem.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsEinar1980 Vis post
    Jeg har kjøpt en dxd 12012, og har da vært meget uheldig siden lfe inngangen på subben løsna, og det resulterte i forferdelig dyrlig lyd, da jeg prøvde den andre utgangen var det heller ikke stort bedre. Jeg skal skru ut forsterkeren og sende den inn på service til lsound. De har vært veldig behjelpelige må jeg bare tilføye. Men jeg har nok vært maks uheldig, og lurer bare på erfaringer fra dxd 12012. Klarer den å spille bra i min stue på 30m2 helt kvadratisk med åpen løsning til kjøkken som er like store og en åpen trapp opp med 60m2 der også(hvis alle dører der oppe er åpnet).

Har holdt på nå i ca 3-4 uker og er omtrent ved "breaking point", men hver gang jeg leser om den får jeg til og med lyst å skaffe meg 2stk! Pengene har jeg, men er nødt til å vite At denne fungerer bra og at ikke en sub i 20.000kr klassen har begrensinger i et normalt hjem.
    Hei
    Har du flyttet litt rundt på subben og hørt om det blir bedre? Hjørne pleier å gi mer bass
    Trur uansett at du ikke trenger en til, etter en nedgradering fra supercube ref til supercube 6000 i rom som er ca samme m2 som ditt så er jeg forsatt fornøyd, sc6000 var noe kresen på plassering da den er noe mindre futt i
    Romkorreksjon kan og være verdt å prøve.
    * Yamaha CX-A5000 * Sunfire TGA 7401 * Onkyo M5000R x 2 * Definitive Technology Mythos ST-L * Definitive Technology CS-8080HD * Sunfire CMR-2BIP * Monster HTS 5100 * Sunfire tga 7401 er sykemeldt... <3 Onkyo M5000-R <3

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2013
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har ikke noe med plassering å gjøre, jeg har tross alt stresset i 3 uker. Jeg sendte inn forsterkeren til lsound for 20 min siden. Tror problemet har ligget der hele tiden. En stund fikk jeg kun romlete bass og dotter i ørene deretter vondt i hodet... Etter å ha lest i ca 2 timer på KK tråden er jeg overbevist at noe har vært galt her. Til e begyne med skulle jeg egentlig ha an svs, men ble overbevist med alle de gode testene og at denne går høyere opp i frekvensområdet. Dette er det jeg vil ha punchy er mye kulere enn dundring etter min smak!

Lignende tråder

1. To spørsmål angående DAC
    By dust123456 in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 5
    Siste melding: 12-02-2012, 20:30
  2. Svar: 7
    Siste melding: 05-11-2012, 11:57
  3. Spørsmål angående sub..
    By Espen84 in forum Høyttalere
    Svar: 46
    Siste melding: 05-14-2010, 09:46
  4. Spørsmål angående DAC!