Hei,

Usikker på om dette er beste plasseringen av denne posten, men håper det er rett.

Det har seg slik at jeg i dag sitter med ett Klipsch oppsett jeg ikke får brukt noe særlig.

RS-25,
RW-12,
RF-25,
RC-25

Bor i blokk, har liten unge og korte kvelder så får knapt starta en film i måneden.

Jeg filosoferer litt på å selge dette oppsette og kjøpe noe "mindre" men som fortsatt gir bra lyd feks noe a la KEF 3005 osv.
Veggmontert og kanskje med trådløse bakhøyttalere så tulla ikke leker med membranene eller kablene osv osv. Dere ser sikkert tegninga.

Hva vil en fornuftig pris være for dette oppsettet over?
Alle høyttalerne er noen år gamle, men behandla svært fint og ingen skader eller lignende som er synlig.
Eneste som man kan se om frontdeksler ikke er på er at lamineringa på ene høyttaleren har krølla seg litt i hjørnet.
Kvittering for kjøp og originale pappesker har jeg liggende.

Lydbildet de har gitt med en yamaha forsterker har jeg vært godt fornøyd med og ønsker ikke å gå "ned" i kvalitet for å si det sånn ( vil jo alltid forbedre litt).

Etter å ha lest tester som: http://www.lydogbilde.no/test/7-vegghoyttalere-sep-2013 samt litt nå og da andre steder, virker det som man med et
budsjett på +/- 15000 kommer langt?

Hovedønsket for nytt oppsett er å få en solid opplevelse på ikke så voldsomt volum pga familiesituasjon, bor i blokk osv osv osv.

Så, hva sier folket?