B&w Ccm682

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: B&w Ccm682

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Ccm682

Hei er det noen som har erfaring med B&W CCM682? Tenkte og bruke disse på kjøkkenet med sonos 2x55w ( kassa er på 76x40x23skal kle kassa med 5cm lyd matte innvendig ,hva tror dere ?)

Intermediate HiFi-nevøen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnus75
    Hei er det noen som har erfaring med B&W CCM682? Tenkte og bruke disse på kjøkkenet med sonos 2x55w ( kassa er på 76x40x23skal kle kassa med 5cm lyd matte innvendig ,hva tror dere ?)
    Har prøvd CCM683 og 684 på Sonos-ampen ved flere anledninger. Dette fungerer i alle fall veldig fint. Behagelig rund og fin lyd 682 vil jeg derimot tippe kunne hatt godt av en hakket bedre forsterker. God lyd vil det nok bli uansett, men er ikke sikker på om skillet mellom 683 og 682 blir så stort med denne ampen.

Å kle kassen innvendig er i alle fall en god sak

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da måtte jeg dra fram min pensjonerte Denon Pma 1560 sammen men BW Ccm 682 funker fint , men hva tror dere om den kassa jeg har , lyden er grei men lurer på om jeg har noe mer og hente med en evt større kasse ? Har en liten case da jeg har en downlight kasse i samme fakk så da må den evt integreres i samme kasse . Noen innspill motas med takk hvor store kasser har dere på disse ? Mvh Magnus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •